astept aceleasi lucruri si in 2007 :)

Asa...de sfarsit de an, ca tot vorbeam de cuvinte care uneori trebuie spuse, vreau sa stiti ca va sunt mai mult decat recunoscatore ca imi sunteti prieteni si m-ati lasat atata timp:
sa ma bucur alaturi de voi
sa ma plang la voi
sa va fac capul patrat cu ideile mele si tot felul de teorii
sa-mi vars nervii pe voi
sa va folosesc masinile
sa va am companie la cele mai distractive nights out, concedii, weekenduri si cate si mai cate
sa va cer sfaturi
sa va intoxic cu tutun la servici, in masina, in propriile voastre case
sa....orice

i simply love u all (si asta nu pt ca vine Craciunul :)

gata, plec in vacanta.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Si noi iti multumim pentru toate post-urile frumoase pe care le-am citit si pentru sesiunile de descretire a fruntii de pe blogul tau... Sarbatori fericite!

Anonim spunea...

I love you too, hon! Sa avem un 2007 de 10 ori mai bun decat 2006!

Anonim spunea...

Vacanta bestiala!
See ya in 2007!;)
Hugs!