Uitasem cum e

1) Mama: vedeti ce program va faceti, ca maine la 12 pun masa.
Eu: la 12?! hai macar la 1
Mama: nu, nu, nu, la 12 am zis, am chemat lumea la 12. 12 e la pranz. cat vreti sa dormiti?
Fratello: fii atenta. iesim noi in oras, ne intoarcem la 4,5 dimineata si punem atunci masa, ce zici...e suficient de devreme pt tine?
Un prieten de-al lui fratello: la ce va uitati, la Titanic? Hai sa mergem, ca moare Leonardo, mor majoritatea, ce naiba va uitati la d'astea...maine pana'n 12 sunteti acasa.

2) Mama: si cand plecati?
Noi: pe 26 pe la pranz.
Mama: pai nu aveti nimic pregatit, cum plecati asa?
Fratello: asa cum?
Mama: asa, fara de nici unele. Nu va luati mancare?
Eu: pai nu, ne luam cel mult ceva sa mancam pe drum.
Mama: eu nu stiu cum traiti voi..ce mancati acolo?
Eu: acolo e tot civilizatie, magazine, oameni..stii...e statiune

3) Mama: asta e geaca cu care te duci tu la schi?
Eu: da
Mama: asa subtire???
Eu: mai mami, e facuta dintr-un material special, nu intra frigul
Mama: fugi tu de-aici, nu vezi ce subtire e? sa te imbraci gros pe dedesubt.

4) Mama: ai luat paine?
Fratello: nu
Mama: ma inteapa inima
Eu: ca n-avem paine?!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sa ii chemi salvarea inainte sa ii spui ca nu-ti iei nici bani ca au bancomate acolo ;)

zuza spunea...

=))
superfunny
discutii din astea inteligente se intampla si la mine in familie.. faza cu geaca mai ales..
asta seara mama m-a intrebat daca nu mi-au inghetat picioarele in tenisi, care mind you, sunt cred ca mai grosi ca orice cizme pe care l-am avut vreodata..

Anonim spunea...

:))) Fratello e bestial!Sa-i dea Dzeu sanatate!Umor are.A,si o masa in Bamboo!
Prietenii stiu de ce. :)

Anonim spunea...

niahahaaaaa
acum stiu cum sa-mi omor soacra, daca e cazul! NU IAU PAINE (cand ma duc in vizita, evident)! hau ivil iz deat? >:)