Tehnica "delete thoughts"

Stiti cate lucruri raman de facut la finalul anului? Atat de multe lucruri incat incepe sa para o corvoada si o responsabilitate extraordinara pana si facutul bagajului. Si cand am multe multe lucruri de facut, mi se umple capul de ganduri, solutii, mustrari de constiinta...si nu mai pot sa dorm. Nu am nimic impotriva insomniilor, din contra, cele mai bune idei din viata mea mi-au venit fumand tigara de la 2 noaptea, dar uneori e si somnul important :)
Am gasit intr-o carte de Osho un exercitiu de relaxare (de fapt este de meditatie, dar pe mine ma ajuta sa adorm :) Deci merge asa: sunt atenta doar la respiratie, incerc sa ignor orice altceva in afara de respiratie. Si urmaresc cu atentie cum respir: inspiratia, mica pauza care se produce inainte de a expira, expiratia, pauza, inspiratia, etc. respirat normal, fara numarat, fara gandit "cat trebuie sa mai fac asta", doar enjoy breathing and be thankful for it :). Efectul este minunat (ce-mi place cuvantul asta...minunat :)))

Un comentariu:

Anonim spunea...

heh, ce drăguţ! io ziceam de respiraţie, tu ziceai de respiraţie:
http://andreiard.ro/?p=1288
felicitări şi mulţam de încurajarea indirectă :-)