Sa-mi fie rusine...sau nu

pt ca de Craciun nu am impachetat nici un cadou
pt ca nu am trimis nici un mesaj cu urari
pt ca nu am raspuns la nici un mesaj cu urari
pt ca i-am cumparat unui prieten un cadou aparent inutil dar de care a devenit dependent
pt ca la petrecerea de Revelion m-am imbracat in blugi, tricou si incaltaminte sport
pt ca la petrecerea spontana de inceput de vacanta am rupt o masa de la cat am dansat pe ea (eu si celelalte multe persoane care ne-am inghesuit pe ea :))))
pt ca in loc sa fac drumetii am fumat non stop
pt ca in loc sa vizitez muzee m-am plimbat pe strazi si prin cafenele
pt ca dupa vacanta asta sunt mai obosita decat dupa tot anul 2006
pt ca as lua-o de la capat

6 comentarii:

Anonim spunea...

Din partea mea si a celor de la Zaraza, numai respect... dar ar trebui sa faci si cateva drumetii (depinde ce muzee, stiu eu unul in berlin pe care nu ai cum sa-l ratezi) ;)

Anonim spunea...

Welcome back dear! Ai mintit! Mi-ai trimis mie un mesaj cu urari..ce-i drept..la misto...Mi-ai luat un cadou foarte folositor, zilnic i use it (eu oi fi cea care a devenit dependentat?).
Cat despre party..sounds very nice..next time ma inscriu si eu pe lista!
La cat mai multe posturi funny anul asta!!!

Anonim spunea...

Sa-ti fie!..Sau nu. :)

P.S.I-ai luat Mariei un vibrator,este? :)

P.P.S. maria ionescu :p Joke!Ok?

Teadora spunea...

nu i-am luat vibrator, ca are :)))))))))))

Anonim spunea...

@anonymous : very funny! hahaha!

Anonim spunea...

fara fumat si lipsa muzeelor din traseu as fi subscris cu draga inima la rusine_sau_nu