Draga sentimente.ro

In urma campaniei publicitare in care ma intrebi obsesiv daca sunt singura de Craciun, am dat pana la urma click pe banner sa vad daca nu cumva promovezi cursuri de taiat vene. Asta pt ca, in nebunia mea..ce sa vezi...consider aceasta intrebare deprimanta prin cliseul pe care il promoveaza. Ce poate insemna singur de Craciun?
1) Sunt convinsa ca cei care sunt singuri de'a binelea (fara prieteni, familie, vecini la care sa se duca in vizita cu fortza) nu sunt cele mai sociabile persoane de pe lumea asta, deci ce sa faca pe un site de dating? Poate sa distruga sarbatorile cuiva.
2) Daca prin singur te referi la cei fara iubit/iubita, hai sa nu dramatizam in asemenea hal:
"Singur de Craciun?
Daca sufletul si inima ta au raspuns afirmativ, iata ca sentimente.ro este alaturi de tine si in 2006, fiind al 3-lea an consecutiv in care a creat si dezvoltat un loc special unde poti discuta cu persoane ce simt tristetea de a fi singuri, la fel ca tine, acum in prag de sarbatori.
Ca membru "Singur de Craciun" intalnesti virtual persoane ce si-au declarat singuratatea, comunici si cauti sufletul cu care vrei sa creezi o clipa de fericire in Ajunul Craciunului, o clipa ce poate fi o zi, o luna, un an... "

Trebuie sa facem asa o DRAMA din asta? Nu ar trebui sa fie fun un site de dating? Astia de pe sentimente.ro trebuie sa fie niste ratati deprimati a caror viata sociala este distrusa de singuratate si in prag de sarbatori nu simt altceva decat tristetea...si cum adica "la fel ca tine"? Ca mine? Are u fucking sure?:))))))))))
Si Doamne iarta-ma, cine vrea sa fie membru intr-un club care se numeste "Singur de Craciun"? This is not cool :)))))

NOT COOL

6 comentarii:

Anonim spunea...

Chiar ca! Sa le povestestest nepotilor: 'Dragii mei, pe bunicul vostru l-am cunoscut intr-o iarna cu ajutorul unei campanii 'Singur de Craciun'...
It sucks!
Mi s-ar parea interesant ca cei de la sentimente.ro sa publice si statistici in ianurie, legat de cati membrii a avut clubul.

Anonim spunea...

Eu de Craciun am pereche insa de Revelion nu am. Clubul "Singur de Revelion" cand e gata?

alssa spunea...

Pina unde duce prostia si carcoteala ridicata la rang de virtute... Comentariul asta a fost un fel de hai sa ne batem joc de handicapati. E clar ca daca nu au picioare si nu pot merge, de fapt e pentru ca nu vor ei !

Teadora spunea...

alssa dear, take it easy, la anu' va fi mai bine si penru tine.
iar paralela cu handicapatii, picioarele, etc mi se pare dramatica, se potriveste excelent cu "clubul singur de Craciun"

Anonim spunea...

Dap. Se pare ca blogul este ceva foarte la moda in ziua de azi. Ce mai cred eu, ce mai crezi tu, ce mai crede el... E simplu sa arunci cu noroi. Crede-ma Teodora, sunt oameni care sunt singuri de Craciun, la propriu sau traiesc ceea ce se numeste singuratate in doi. De ce mi se pare ca in tonul discutiei tale se simte singuratatea? Poate ma insel...

Anonim spunea...

si eu vreau sa fiu cu cineva de revelion 2008-2009 , am 47 de ani ,poate exista persoana pe care o caut, poate sa fie si din provincie, id mess cadisian_ionela.