Sa ma sunati inainte

Aseara, la un Bailey's Mint Cappucinno (immm, ce bun, must try!) am avut timp sa rememorez fix scenele care m-au adus in stadiul de a NU raspunde la usa daca nu astept pe nimeni. Pur si simplu nu ma intereseaza daca arde, moare, tzipa, cade sau mai stiu eu ce.

Episodul 1:
Nu mai o vazusem de vreo 5 ani cred, timp in care nu am comunicat deloc. Era colega mea de banca din liceu, cea pe care o gaseam duminica la mine acasa fara sa o fi invitat. Eu veneam din oras si o gaseam la mine pe pat uitatandu-se la TV. Ii deschidea usa ori mama ori fratello. Pentru ca mi-a secat rabdarea si a profitat de bunul meu simt cativa ani, dupa ce am terminat liceul nu am mai vorbit. Peste 5 ani...in mijlocul zilei mele de nastere, suna soneria. Era ea. M-am bucurat sa o vad totusi, impresionata fiind ca si-a adus aminte, chiar si fara sa o fi invitat. Ne pupam si ea imi spune: hai ca eram prin zona si faceam rau de tot pe mine, ma duc pana la baie. Se duce, apoi pleaca rapid, ca o astepta nu stiu cine jos. Nice to feel helpfull...NOT

Episodul 2:
Suna soneria, deschid usa (la naiba, toate se intampla duminica, fix cand am chef sa zac si sa ma uit la filme). In usa o femeie total necunoscuta care zice: "Ce faaaciii? Mi-a fost dor de tine!!! Ma mai stii?" Eu zic "Nu..". "Sunt eu, tanti R, matusa ta" Eu: "Ahhh, dar ce ma bucur sa va vad dupa 15 ani" Ea: "Da, eram la o nunta la COS si am ajuns prea devreme, am zis sa trec sa va vad". Yeah...ok, fie, a stat 2 ore si mi-a povestit de toti verii mei necunoscuti.

Episodul 3:
In fiecare duminica dimineata venea administratora sa ma puna la curent cu ce s-a mai intamplat prin bloc. Intr-o dimineata n-am mai suportat si i-am spus: "Nu va suparati, eu duminica dorm mai mult, nu prea am dispozitia sa stau de vorba" la care ea imi raspunde vizibil enervata: :"Draga mea...dar e 11 deja!" Asa, siiiiiiiiiiiiiii?

Episodul 4:
Eram racita, stateam in pat, ma uitam la un film, se deschide usa camerei mele, intra fratele meu care raspunsese la sonerie, insotit de o prietena de'a mea cu care vorbisem la tf cu o ora in urma, fara sa-mi fi specificat ca are cel mai mic gand de a ma vizita, pt ca i-as fi spus direct: nu, sunt racita, vreau sa dorm! Ok...nu m-a deranjat foarte mult, pt ca suntem suficient de apropiate incat sa-mi permit sa o ignor daca am altceva de facut. Dar in loc sa stea linistita pe canapea si sa-mi povesteasca de la servici ca eu sa ma prefac interesata, a insistat sa o ascult si sa-i dau sfaturi pana in momentul in care mi-a spus: "hai ma, ce te uiti la filmul asta? a mai fost de 3 ori!" :)))))))))))) Haaaa. EU NU L-AM MAI VAZUT. Conteaza?

Episodul 5:
Ora 4 dimineata. Suna soneria, ma duc la usa, nu deschid. Intreb prin usa "cine e". Imi raspunde un domn in engleza: "miss, please, can you come downstairs to open the main door?" "no, i cannot open the door without knowing who u are". El zice "i was visiting a neighbour of yours and now i wanna leave and the entrance door is closed". Logic, il intreb "why doesnt my neighbour open the door for you?" Imi raspunde o femeie in romaneste: "Haide ma domnisoara deschide-ne si noua usa ca am ramas blocata cu domnu' aici". Ei da, un englez si o prostituata intrasera in scara sa se "enjoy themselves", intre timp probabil un vecin inchisese usa de jos si nu mai aveau cum sa iasa. Nu le-am deschis usa, au sarit in curtea interioara folosind geamul de pe scara de la et 1 si a doua zi imi povestea fratele meu: "bai...te-a injurat una azi dimineata: fir-ar a dracu aia de la parter care nu mi-a deschis usa ca mi-am rupt spatele sa sar pe geam si fir-ar el al dracu de englez cu ma'sa ca el a sarit primul si a plecat, m-a lasat ca proasta sa-mi rup gatul aici... sa va ia dracu pe toti" :)))))))

Deci...don't ring my bell.

13 comentarii:

Anonim spunea...

You are soooo... lifelike?! :P

Anonim spunea...

Asa da posturi!
Abia asteapta omu' sa ajunga acasa sa vada ce a mai scris Tea! I-am citit si lui mama!Familia 'Ionescu' iti multumeste pentru entertainingul oferit!

Alexandru spunea...

Preferatul meu e tot ala cu masa.

Teadora spunea...

lifelike?! - imi place termenul, recunosc ca a trebuit sa-l caut pe google :)
familia Ionescu...pe cand niste rulada ca multumire pt home entertainment? :)

Anonim spunea...

Se face, se face! Dam si snitele ca bonus, plus placinta cu mere la desert!

Anonim spunea...

Problema este ca stai la parter. Muta-te la et. 10, sunt sigura ca multi nu vor mai urca pana la tine!

Anonim spunea...

Pun pariu ca stai in centru si atunci se explica de ce toti sunt in trecere pe la tine. Ia sa stai intr-un cartier marginas sa vezi ce linistita ai fi ;)

Teadora spunea...

mda, sa stai in centru nu e mare chestie, te imbolnavesti de nervi destul de repede :) dar daca am rezistat 28 de ani, mai rezist pana la sf anului viitor cand am self imposed deadline sa ma mut.

Anonim spunea...

Tea,

Am un banc care exprima exact (mi se pare mie) situatia prezentata de tine aici.
"Un taran statea intr-un lan de porumb, fuma o tigara penala din tulei de porumb, citea Playboy si dadea la laba. Si cum statea el asa calm si o tot freca de zor, apare o musca. Si musca asta, era data dracu', tot incerca sa se aseze pe p*^a. Se enerveaza asta, ii da una si o omoara, dupa care sta el si se gandeste: bai, ce viata agitata
duc - droguri, sex, crima si... tot ma plictisesc."
Ete cam asa e la tine:
"Fratilor, va rog, nu ma mai solicitati atata. Ma vedeti doar ce ocupata sunt, ce viata personala PLINA am: dorm, bolesc, ma uit la TV, scriu pe blog. Come on! Some sympathy! Nu le pot face pe toate o data!!!"

Teadora spunea...

:))) sa inteleg ca tu esti din categoria "veniti la mine acasa cand vreti voi"?
sunt momente cand surpriza...chiar ma simt bine cu mine insami. si vreau sa fim doar noi 2, eu cu teadora :))) (a nu se intepreta, dar daca insistati...ok)
nu e vorba de timp, e vorba de CHEF.
de ce ar trebui sa am eu chef duminica la 14 sa aud povestile tale despre servici? daca ma suni inainte, poate iti fac un bine si ne intalnim la 19 de ex. cand chiar putem sa avem o conversatie in care sa ma implic fara sa fac efort sau sa ma prefac interesata.

Anonim spunea...

"sa inteleg ca tu esti din categoria "veniti la mine acasa cand vreti voi"?"

Da, exact (nooot!). Nici pomeneala! Inteleg foarte bine asta cu "suna bah inainte, ca sa pot sa-ti spun ca nu voi fi acasa fix la ora la care vrei tu sa vii!".
Pointul meu se lega de faptul ca tu si eu si cei mai multi dintre noi, avem frate treburi importante care ne impiedica sa fim niste gazde bune pentru nesimtitii care apar la usa neinvitati. Cum spuneam, somnul, TV-ul, zacutul intr-un cuvant.
Nu tre' sa te justifici, nu te-a acuzat nimeni ca ai fi vreo super sociabila! Dubios ar fi fost sa ii primesti pe toti cu bratele deschise si sa le intinzi si mese home made. :))

Alexandru spunea...

Aloooooooo... Karmina

Usor cu adjectivele de genul dubios la adresa celorlalti care sunt bucurosi de fiecare data cand le trece pragul casei cineva.

Teadora spunea...

"nu te-a acuzat nimeni ca ai fi vreo super sociabila!"
:))))))))))))))))) girl, u know me so well.
si ce e aia gazda buna? adica de ce sa fiu gazda? am vreo pensiune? pun pariu ca daca as pune taxa de vizita nu i s-ar mai face nici unei matusi dor de mine.
exagerez, bineintels... doar ca apreciez maxim telefonul dinainte :)...in unele cazuri si pe ala de dupa :)