Trist dar adevarat? Nu...doar la misto

S: deci ma casatoresc inaintea ta!
Eu: pai da, dar esti si mai batran, e normal :)
S: am citit undeva ca viata incepe la 40
S: cred ca a scris-o unu de 39!
S: vorbeam cu x
S: si l-am speriat zicandu-i :tu te gandesti ca astia 30 de ani(hai 32)reprezinta partea frumoasa a vietii...iti dai seama ce ne asteapta de acum,daca nici astia 30 nu ne-au placut
Eu: cat gandeste omu’ asta
Eu: cu cat gandesti mai mult, cu atat o sa-ti placa mai putin
S: asa e
S: ma casatoresc la anul...deci jumatatea frumoasa ...se incheie!
S: mai zambeste daca poti
Eu: cu poloneza?
Eu: da de ce crezi tu ca ma intristeaza ca te insori?
S: nu pe tine te intristeaza...pe mine
Eu: de ce te intristeaza?
S: pai ti-am explicat pana acum.
Eu: si unde o sa stati?
S: incep greutatile
S: cu mamica mea
Eu: sa mori tu????
Eu: da nu inteleg de ce te insori in conditiile astea
S: m-am saturat de curve!...asta e cel mai mic motiv
S: plus ca sa inchiriezi una din ele de craciun,de revelion costa prea mult...si eu sunt romantic,nu-mi place...iar singur m-am saturat!
Eu: aaaa, si plus ca o iubesti si te iubeste
S: sa ma uit cand la telefon,cand sub brad...si nimic:nimeni nu suna,iar ,sub brad,nimeni nu a pus nici un cadou!
Eu: astea da motive de casatorie: m-am saturat de curve, nu-mi suna telefonul, nu-mi aduce Mos Craciun cadouri
S: ar mai fi...
Eu: o pui pe ea sa stea sub brad si sa-ti dea bipuri din ora in ora
S: ti-am mai zis:...
S: MI-A IESIT IUBIREA PE NASSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eu: ai suferit la viata ta, huh? :)))))))))
S: sorry...ma simt mai bine acum
S: ma duc sa mai caut pe altcineva caruia sa ma plang...ca am facut deja bradul(,,prietenii''mi-au zis ca e prea devreme)si ma apuca deprimarea!

Niciun comentariu: