De peste weekend...si inceput de saptamana

Lime Light Piano Bar
Foarte dragut. Niste bulgari canta muzica live, pian, chitara, voce…Black Magic Woman mood. Covoare, lemn, lumina putina, lumanari, canapele confortabile. In jurul pianului scaune inalte de bar. In pauzele pe care le fac bulgarii, muzica de pe cd-uri nu are nici un fel de legatura cu atmosfera insa.... too bad. Si un “classy” cam fortat. Oameni draguti (inclusiv personalul) care nu vorbesc tare, nu se uita obsesiv la lumea din jur, imbracati frumos, fara paiete, roz bombon si alte “pick me, pick me!” stuff
As zice: perfect sa zaci acolo vineri seara.

Elena Udrea
Cum clipea ea frumos si gingas la Andrei Gheorghe in emisiune. Mie imi place de ea. Da.., foarte bine, sa ramana blonda, sa poarte fuste mulate, sa apara in reviste de femei, sa-i zambeasca suav lui Gheorghe. Trebuie curaj pt asta si apreciem curajul, nu?

Laptarie, Dragostea dureaza trei ani.
Dragut. Dar a fost momentul in care am inteles de ce nefumatorii urasc fumatorii. Lipsa de aer conditionat, ingramadeala, transpiratie…Adriana Trandafir fumand tigara de la tigara. Normal ca tuturor fumatorilor li se facea pofta sa-si aprinda si ei una. Si mie :) Pana cand am simtit ca imi ies ochii din orbite de la atata fum si m-am oprit la jumatatea celei de-a doua tigari…bine, pe langa faptul ca mi-era rusine de G care dadea ochii peste cap la fiecare licarit de bricheta. Fumatorii naibii…ce lipsa de civilizatie.

4 comentarii:

Anonim spunea...

se si danseaza in lime light dupa o anumita ora

Anonim spunea...

Da, foarte misto in lime light. Oare in timpul saptamanii mai este muzica live?

Anonim spunea...

unde e lime light?

Teadora spunea...

Calea Victoriei 100, in spatele Bisericii Albe, se intra ori de pe strada cu Terminus, ori de pe straduta de langa La Strada. E deschis dupa ora 21 din cate stiu.