Omg, e mort!!!!!!!!!!!

Alta zi, alta poveste.

El la Constanta, ea la Bucuresti. Impreuna de 3 luni, vizitat si stat impreuna weekend de weekend timp de 3 luni, telefoane la pranz si seara. …cu “ce faci iubitu’”…”ce faci iubita”, whatever…lovers’ stuff.

Joi suna El: vin in Bucuresti maine, abia astept sa ne vedem…blab la bla. Ea fericita ca o asteapta inca un weekend cu “iubitu”, fara prietene, fara familie, fara conversatii telefonice, fara fara si cu….

Vineri: El nu suna. Suna Ea. El nu raspunde

Sambata: El nu suna. Suna Ea. El nu raspunde

Duminica: El nu suna. Suna Ea. El nu raspunde

Ea isi adduce aminte: aaaa, erau unele cu care mai ieseam eu din cand in cand pe vremea cand nu aveam ce face. Ia sa le cer parerea.
Ele: fata, o fi cazut intr-o prapastie cu masina, o fi la spital, si-o fi uitat telefonul undeva, si-o fi gasit pe alta, l-oi fi suparat cu ceva. Concluzia generala cel mai usor de acceptat de natura feminina: e probabil mort.

Luni Ea primeste mesaj de la El: “regret ca nu te-am sunat, insa am fost f. obosit in weekend si am fost la Bucuresti, dar am venit doar sa ma odihnesc”

Si eu ma intreb…de ce sa scrii un asemenea mesaj? Sun-o pe fata si zi-i:
“Draga mea, regret ca nu am chef sa gasesc o scuza mai buna, regret ca te consider suficient de idioata sa inghiti explicatia asta, regret ca daca nu crezi ce spun chiar nu-mi pasa, regret ca te-am futut 3 luni si m-am plictisit intre timp iar acum mi-am gasit o bucata pe care prefer sa o vizitez in Bucuresti decat sa ma prefac cum ca as avea o relatie cu tine, regret ca te-ai ingrijorat atatea zile cand de fapt era clar ca pur si simplu n-am chef de tine catusi de putin, regret ca ti-ai plictisit prietenele cu ingrijorarea ta si ca sa te incurajeze te-au convins ca am murit. Regret ca nu stii si tu pana la varsta asta ca daca un barbat nu raspunde la telefon inseamna ca e viu, nevatamat si probabil se distreaza prea bine ca sa-si aduca aminte de tine. Aaaaa…si daca ai sunat pe la spitale sau la mama sa vezi daca e totul ok cu mine…regret ca esti asa de fraiera. Te pup”

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bitch i love you! You are just sooo funny!

Anonim spunea...

Heh... Mi-a placut abordarea.
N-am chef sa etichetez barbatii care-s in stare de asa ceva, da' e clar ca ar cam trebui sa fii in stare sa-i mirosi de acum incolo.