Aici s-a odihnit cateva zile un post foarte funny

...insa era despre fratele meu. L-a citit. Mi-a spus ca daca nu il scot isi face un blog "Teadorain taraminunilor" (nu stiti cate se pot ascunde sub o aparenta romantica :)
Ideea este, cand sunt doi frati la parinti, ca din frageda pruncie icepi sa-ti dezvolti abilitati de politician. Noi doi am avut un important rol unul in dezvoltarea abilitatilor celuilalt.
De mic l-am invatat ce inseamna mita iar el pe mine ce inseamna santajul :)))
Sa nu uitam nici de tehnicile de manipulare.
Ne suntem recunoscatori unul altuia, ne distram foarte bine impreuna si ne ajutam intotdeauna (contracost:))

GLUMESC! sort of :)

Anyway, sa ai un frate is really cool and conforting (in afara de faptul ca fratele meu este cel mai destept si cel mai frumos si cel mai amuzant.....m-a santajat sa spun asta :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

vreau si eu o adresa de mail daca se poate te rog frumos... multumesc...

Teadora spunea...

e in profil

Anonim spunea...

1... superb exercitiu de imagiatie
2... nu stiu cum ai reusit sa sari peste capitolul asta din "sa traiesti sub acelasi acoperis cu fratele tau, vol.1", fratii au obiceiul de a complica lucrurile (nu mai mult decat colegele de serviciu desigur :P)

Teadora spunea...

pe de alta parte, cine se duce sa-mi ia mie mancare la 12 noaptea daca il rog? :)
o sa fac si un post "must have a brother"