12:00

Vai…dar ce dragutz este sa petrec revelionul cu prietenii mei, in special daca sunt cuplati. Mai ales cand eu sunt singura.
Cel mai multi imi place la 12 noaptea.
Ma astept ca dupa atatea petreceri impreuna, dupa ce ne-am vazut beti, bucurosi, tristi, fericiti, nostalgici, dupa ce ne-am plans pe umar unii altora de-a lungul anilor, dupa ce ne-am sarbatorit fercirile atatea seri, la 12 in noaptea sa ne uitam unii la altii cu mare drag, sa ne dea o lacrima la gandul ce prieteni buni suntem, sa ne imbratisam recunoscator si apoi sa continuam sa bem :)
Dar nu….cer prea mult!!!! La 12 noaptea se intampla urmatorul lucru. Stam cu sampaniile, artificiile, pocnitorile, torturile, what the fuck ever, ca si cand waw, ce izbucnire de distractie va fi la :oo.
E 12. La multi ani! Eu, zambind larg, indrept paharul inspre prietenii mei, fac un pas spre ei sa ciocnim si ce vad? Ei si ele imbratisati, doi cate doi, pierduti in saruturi languroase de “te iubesc, am inceput si anul asta impreuna”. Ezit, nu-mi dau seama daca sa ma duc peste ei sa dam noroc, sa fac pasul inapoi in spate, sa zambesc, sa spun o gluma, sa ma prefac de fapt ca nu am facut pasul spre ei, ci spre masa cu salata de beuf, sa raman acolo, cu un picior in fata altuia cateva zeci de secunde pana se opreste euforia. Caut disperata cu privirea o persoana neinlantuita cu care sa dau si eu norc. Dar nu…nu…atunci, in secunda aia si nu alta, trebuie sa ne reamintim de French kisses tehnique. Trebuie sa stau pana se face si un minut, pana isi revine lumea din accesul de iubire, dupa care lucrurile reintra in normal. De fapt chiar mai rau este sa mai fie inca o persoana singura, necunoscuta/necunoscut, adusa de cineva “ca n-are saraca/saracu’ ce sa faca de revelion” cu care sa ma pup asa, din complezenta si sa ma fortez sa-mi pastrez zambetul pe fatza, ca si cand chiar ar fi extraordinar ce-mi ureaza el/ea acolo. Pe langa faptul ca daca n-ar fi revelionul…cine vrea sa se pupe cu prietenii? :)))
Eh, dragii mei, va anunt ca anul asta va pregatesc ceva. Surpriza. Sa vedem cum o sa va pupati voi la 12 noaptea in loc sa…..Am zis surpriza!!!!
Sau sa-mi iau si eu vreun barbat cu mine special pt. party? Neah, asta ar fi si mai lame, prefer sa stau sa ma uit in gura voastra, na :)

11 comentarii:

Anonim spunea...

in momentul in care lumea va incepe sa se sarute, tu vei lua cupa de sampanie si o vei duce la gura. si vei bea... putin, putiiin, putiiiin de tot. si cu nasul in cupa de sampanie te vei uita rand pe rand la fiecare pereche de indragostiti sa vezi daca nu cumva au incetat - ca sa incetezi si tu a te mai preface ca bei :)

Teadora spunea...

mai bine imi pregatesc niste shot-uri de absolut, ca sa nu ma prefac deloc :)

Anonim spunea...

ei bine, te inseli cu privire la asta cu momentul de dupa ora 12. "vom vedea" a zis orbul

Teadora spunea...

ce zici mai baiete tu acolo...tu, care ai inteles ca eu ma plang de faptul ca se duce lumea la culcare :))))

Anonim spunea...

Bine bine, retractez. Am recitit. I get your point (chiar daca e cam aiurea). Off. Blog am comentat, belea mi-am luat.

Teadora spunea...

Auzi...tu sa nu-mi spui mie ca e aiurea, ca nu te-ai pupat tu cu mama lui C anul trecut la 12 :))))

Anonim spunea...

Foarte corect. Asta pentru ca am avut grija sa nu ajung de Rev doar eu cu C si mama ei. Daca stau sa ma gandesc, anu' trecut chiar ti-am zis sa vii cu noi la rev. Intr-o mare de 20 - 30 de oameni e imposibil sa nu gasesti pe cineva cu care sa te pupi. In 3-4-5 e mai greu.

Teadora spunea...

Anul trecut nu-mi placea de voi :)))))))))
Nu, serios acum, deabia venise mama si nu vroiam sa plec din Bucuresti

Anonim spunea...

Si de ce ma rog nu discutati voi astea pe mess? It would be easier!
Si ce-ai cu mama lui C? Te-ai gandit ca probabil tu ai fost nnorocoasa anul asta ca o sa ai cu cine te pupa, dar dansa?!?

Teadora spunea...

Dragutza mea, messul e jucarie veche, blogul e jucarie noua.
Anul asta nu ma pup cu nimeni la 12, in semn de protest :)Boicotez pupatul

Anonim spunea...

Eh, do we hear a 'later update' this year???