Oldies but Goldies

Nu-mi aduc aminte de cand ma stiu sa fi trecut un an fara sa vad Pe aripile vantului. Nu stiu cum se face, dar inca nu mi se pare siropos si il revad de fiecare data cu aceeasi placere maaaaxima. Ca la 15 ani, si la 28 mi se face gol in stomac cand ii vad sarutandu-se, cand o ia in brate like really manly si o duce sus pe scari, mi se pare inca sweet cum se trezeste ea the morning after zambind si imi vine sa inchid televizorul cand aud "Frankly my dear, i don't give a damn". Go Scarlett, go Scarlett! :)

Cred ca momentul in care am devenit femeie :) a fost acela in care am inteles de ce Humphrey Bogart este sexy (cand eram mica, mi se parea ca are fatza de cal si nu puteam sa concep cum ar putea cineva sa-l considere un barbat bine...deh, mie imi placea Jason Donovan :) )

De ce nu se mai poarta portigaretul si tabachera? :(

Un comentariu:

zuza spunea...

hahaha, daa... the good old (lame) days cand suspinam uitandu-ma languros la posterul cu jason donovan si kylie ;))
si ai dreptate, abia cand am mai crescut am ajuns sa apreciez "clasicii"