Sweet? Fucking sweet

El zice ca nu poate sa iasa, ca are nu stiu ce cursuri a doua zi, ca nu-i place clubul unde vrea ea sa mearga, etc. Dar du-te tu draga mea, eu stau acasa si te astept, nefericit, sa te intorci.
Ea povestea prietenilor (el de fata): am fost aseara la party, el nu a vrut sa mearga. Dar vai…ce vinovata m-am simtit ca l-am lasat acasa, el sa stea si eu sa ma distrez.
As fi vrut sa fie cu mine, dar are atatea pe cap, l-am inteles ca nu-i arde de distractiile mele superficiale.
Poate ar fi trebuit sa stau cu el? Dar era fun la party…dar inca ma simteam vinovata.
Dar vai…ce vinovata.
M-am gandit sa mai stau la party.
Offff, sentimentul de vinovatie imi strica distractia.
Dar m-a sunat la 3, ca nu poate sa doarma fara mine. M-am simtit si mai vinovata. Ce duuulceee!!!
Imi chem. taxi. Nu gasesc. Iar ooooffff.
Ma suna iar: hai vinoooo, mi-e dor de tine.
Ea : nu gasesc taxi…ce vinovata ma simt.
Dar …la ora 5 dimineata pana la urma a venit EL si m-a luat. Va dati seama? Nu putea sa adoarma fara mine. S-a trezit si a venit special sa ma ia. Nici nu va inchipuiti, si acum ma simt inca vinovata.

El: da nu te mai simti fata vinovata, ca va spun eu cum a fost. A plecat ea in club, eu am baut ceva, m-am machit, mi-am adus aminte ca sunt baietii in Cabaret, m-am dus, am baut, mult, din ce in ce mai mult, am dansat pe bar si apoi mi s-a facut chef de futut. Am sunat-o sa vina dreaq acasa. Nu si-a gasit taxi,. M-am dus s-o iau. Am futut-o.
Ea rade
El rade
Happy end

Niciun comentariu: