Kuala Lumpur

Stiu ca ar fi dragutz sa povestesc despre vacanta mea acolo, insa dupa atatea ore de zbor si escale sunt terminata de oboseala. (this is for show off)
Vreau doar sa le spun prietenilor mei ca le cumparasem cadouri, dar mi-am pierdut bagajele printr-un aeroport (sa vedem care). Pe bune va cumparasem, nu sunt chitroasa. Voi ma stiti pe mine...mana larga, aveam o gramaaada de cadouri, care mai de care mai matasoase si sclipicioase, unele chiar personalizate.
Haaiii ma....spune-ti-mi cel putin ca ati primit vederile.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Doua am primit! Superbe amandoua!;)
Thanks!

Anonim spunea...

Mai bine nu imi ziceai de cadouri, acum ma oftic! Si cat de mult imi doream o pereche de sandale cu deget si cristale Swarovski, in montura de scoica!

Karmina spunea...

Bai! Culmea sa zici ca ai pierdut cadourile...! Eu am primit prin posta o perna de matase kuala lumpureza cu initialele mele brodate discret in tesatura. Nu era de la tine? Eram convinsa ca da, dar daca zici ca ai pierdut bagajele nici nu stiu ce sa mai cred. Poate am un localnic admirator secret?

Dragos Novac spunea...

mda, mai bine nu imi spuneai de caciula aia...eu raman la parerea mea cum ca incurcatura s-a produs din cauza boeingului diesel.

Teadora spunea...

Karmina, perna e de la clubber, ca sa stii.
Maria, iti fac eu niste sandale cu scoici de la Mamaia, merge?
Locke, ti-a placut aia cu apusul?
Dragos...plus ca Tiriac nu ne-a spus ca daca aprindem si luminile de semnalizare de la jet consuma si mai mult, inchipuie-ti ca am ascultat chiar si muzica si am folosit si aerul conditionat. Inconstienti, ce sa zic...

Anonim spunea...

Daaa, foarte misto vederea cu apusul!
Mi-a placut ideea ta de a-mi trimite doua vederi: una cu apusul, una cu rasaritul...genial, pe bune! Aceasta simbolizeaza ciclul vietii, renasterea, speranta, mi-a placut ideea, zisei!;)

Anonim spunea...

mi-ai rascolit amintiri. gandindu-ma sa-i "farmec" pe ai mei amici cu cadouri din malaesia si sing. fac pachet si il trimit inainte. din nu mai stiu ce motive (evident absurde), pachetul nu a putut fi ridicat. cand am ajuns m-am dus eu sa il ridic. il trimisesera ianpoi hehe.

mi-e dor de mirosul ala, de umezeala aia.