Despre vara, si normal

Am citit undeva (pe mail, doar nu credeti ca in vreo carte :)) ca "Viata este ceea ce se intampla in timp ce planificam viitorul". Corect. Dar, pt ca orice ar fi n-as putea spune ca tocmai eu pierd vreun moment din prezent, am tot dreptul sa ma gandesc la vara. Nu??? Da!
Cred ca suport mai usor foamea decat dorul de vara.
Abia astept primul ice tea cu gheata muuulta baut pe plaja, prima cearta despre "mergem acolo! ba nu, acolo!", primele mesaje cu "sunt in fata barului, la umbrelutele verzi", prima seara in fata oglinzii "Doamne, ce rosie sunt, cum ies eu asa din camera?, prima noapte decadenta (ce sa fac mai Alex, imi place cuvantul) si primul nurofen forte si espresso dublu...tot pe plaja, duminica dimineata.
For the mood (melodia cu versurile mele preferate :)))))))))

11 comentarii:

Alexandru spunea...

Espresso dublu si fresh de portocale. Te rog fii corecta.

Alexandru spunea...

Ne-ai exasperat cu melodia asta si cu aia cu Pam Pam Pammm pammmpam.

Teadora spunea...

Eu nu sunt cu fresh-urile dear, poate apa plata.
V-am exasperat? Dar tu nu crezi ca ne-ai exasperat cu "melodia aia cu clopotei"? :))))

Dragos Novac spunea...

apropo de pampammpammpam - aveti si voi un link pe youtube? :)

Teadora spunea...

ntz, ntz, ntz, Dragos....nu esti deloc atent http://2overbored.blogspot.com/2007/02/pentru-ca-vine-weekendul.html

Dragos Novac spunea...

pai ce, in post zicea ca e ala cu pampam? o secunda m-ai facut sa cred ca m-a luat astenia :D

Anonim spunea...

un frappe pe o terasa pe inserat inainte de o noapte in club..o masa luata la 4 dimineata intr-o pizzarie, ca n-ai chef sa te duci aksa, si totusi ti-a foame...

Anonim spunea...

Ahh! Ce pofta am de vara! Sa zac pe sezlong cu ochelarii pe ochi si sa imi plimb degetele prin nisip..
Iar apoi sa bem un frappe, spre exasperarea lui Tea! :)

Teadora spunea...

Bai...am uitat de lautari. Maria, stiu ca tu esti singura de acord cu ideea :)

Anonim spunea...

Cine? Eu? Hmm..cred ca te-nseli!

(PS: Nu aici, bitch!)

Vlad spunea...

"doar nu credeti ca in vreo carte :))"

haios sa citesti carti , nu ?