Weekend pe tocuri

Mereu am avut senzatia ca Bamboo este paradisul pentru barbati, tinand cont de numarul ridicat de femei available si willing care se duc acolo. Am ajuns accidental vineri acolo. Pe langa faptul ca m-a impresionat ca de obicei prin calitatea sunetului, lookul dansatorilor/dansatoarelor si designul trendy si cosmopolit, mi-am dat seama ca de fapt este si paradisul femeilor willing si available. Barbatii stau ca niste crocodili cu gura cascata si coltii la vedere, asteptand nemiscati prada (la propriu, nemiscati pe canapele..nu mai vorbim de dans, ca nu danseaza nimeni). Prada ar face bine sa se pozitioneze fix langa masa lor, pt ca ei nu se deplaseaza. Ce pica pe malul lor e tot una. In fond nu sunt toate femeile la fel? Blonde, coafate, parfumate, decoltate. Deci barbatii stau la mesele lor si asteapta, iar femeile sunt cele care aleg, bineinteles, in functie de masa. Si in Bamboo sunt mese bune si mai putin bune. Mese cu barbati mai trecuti, mai tineri, mai cu burta, mai fara burta. Masa mea preferata era una la care erau cel putin 5 barbati cheliosi. Atunci am realizat ca asa cum ar zice ei "frate, cate optiuni blonde sunt aici" as putea sa spun si eu "iata, a bunch of cheliosi ff golani din care pot alege" :) Mai multe despre interactiunile din club nu pot povesti, pt ca am fost gasca. Cand iesi cu gasca, nu ai cum sa "interactionezi".
Sambata am fost in Cuando. Noi...blonde, coafate, parfumate, mai multe decat barbatii care ne insoteau, ca de obicei. In jurul mesei noastre multe grupuri de barbati. Din privirile lor as fi putut trage concluzia ca sunt si ei willing si available, dar spre surprinderea mea, barbatii din cluburi se multumesc sa se uite lung. Si atat. Nu ar putea sa vina sa intrebe vreo femeie "cum te distrezi", ca nu sunt suficient de dezinvolti pt asta. Adica, excuse me...7 femei cu 2 barbati la masa, e clar ca sunt de-a dreptul inabordabile. Nu ar putea sa ofere vreunei femei ceva de baut, pt ca ele se pare ca au ce bea :). Zambesc prostesc la tine doua ore si apoi pleaca acasa cu cei 3 tovarasi cu care au venit. Daca se intampla ca o domnisoara sa se impiedice langa unul dintre ei, sa ii ceara numarul de telefon, sa-l invite la ea acasa, sa-i spuna ce macho sexy este, par foarte fericiti, nu le displace catusi de putin. In fond, o sa aiba ce sa povesteasca a doua zi gastii. Daca nu, se uita. Si se uita....si eu ma gandesc: clar, femeile o sa se transforme in barbati, daca nu preluam noi controlul, o sa stam sa ne uitam unii la altii mult si bine.
De asta imi plac mie ff golanii. Ei nu stau sa se uite lung. Ei vad, vor, iau.

5 comentarii:

Karmina spunea...

Hahahaha, ai fost tu asa atenta si ai vazut cand m-am impiedicat de ala chelios in Cuando?? Sau ai zis la intamplare?
Antway, fix asa s-a intamplat. M-am impiedicat de el, a varsat bautura pe mine, eram deci deja intim conectati, ceea ce l-a facut sa se simta indreptatit dupa un dans si o referire la micul nostru incident sa ma intrebe la sfarsit: "Deci te-astept? Te iau la mine acasa?" :))

Teadora spunea...

Nu am vazut acest incident punctual. Dar stiu cum merge treaba :))))

Alexandru spunea...

@ K =)) Dude... how wasted was I? (intrebare retorica)

@ T
Pai dupa cum ziceam, daca nu e complexat si sa simta nevoia sa domnine atunci nu se va lasa impresionat si intimidat de faptul ca nu prea poate sa iti ofere o bautura. Daca se simte complexat si intimidat poooooate nu e chiar genul care te intereseaza, probabil ca e genul, vorba lui B, care se priponeste si km atat.

Unknown spunea...

Nu a venit nimeni la voi pentru ca probabil s-au gandit ca toate fetele sunt cu cei 2 baieti. Se poarta si din astea si de obicei se cam respecta teritoriul...Mai ales daca cei doi nu erau vizibil cu cineva anume.

Stefan spunea...

Nu am fost niciodata refuzat intr-o abordare, poate si pt ca o fac rar si cu cine simt ca merita. Totusi dupa primele cuvinte te intrebi daca nu era mai bine sa bei tequilla aia singur? Poate asa gandesc multi...se tem de ce va urma dar au in cap imaginea cu tine rupand patul.