Cand eram eu tanara.... :)

Cand eram eu tanara nu aveam nici o pereche de pantofi fara toc. Nici una. Iarna, pe zapada, gheata, aveam tocuri de 10. Vara la fel. La servici, la petreceri, tocurile erau nelipsite. Puteam sa alerg pe tocuri, sa dansez, sa sar intr-un picior, sa fac piruete, u name it. Acum, daca merg mai mult de 5 metri pe tocuri, mi se pare ca fac un efort de vointa incredibil. (ce e sub 10 cm nu se pune...in sensul ca nu le numesc tocuri :) )
E clar ca am imbatranit, deci port tocuri doar la ocazii. In special cand fac sex :)))))))))))))) si la nunti.

2 comentarii:

Karmina spunea...

Hahaha... Eu invers.
Cand eram (si) mai tanara, numai gandul de a purta tocuri mi se parea de nesuportat. Dar nu neaparat din cauza faptul ca sunt incomode sau pentru ca nu stiu sa merg pe ele, ci pentru ca pur si simplu mi se parea ca sunt ridicola cocotata pe pantofi "bucuriapiticului".
Acum port tocuri in momentele de maxima fierbinteala (nunti, vorba ta, HOT clubs, HOT sex, HOT dates, etc.). Dar ma gandeam ca daca as avea masina as avea in masina minim o pereche de pantofi ultra eleganti si inalti.

Anonim spunea...

Aha si la mine la fel:))))

Totusi in ultimul an mi-am cumparat doua perechi de pantofi cu tocuri. Si, culmea, le port din cand in cand!