Se mai intampla

Mai tineti minte povestea cu mortul? Ei bine, nu am mai povestit apoi, dar mortul a inviat. Pt cateva luni, apoi a disparut iar, ca magarul in ceata. Am folosit cuvantul magar total intamplator. Fata s-a enervat cand a disparut iar, normal. In vreo 2 luni a uitat total de el. Apoi..ce sa vezi, ajunge ea la Constanta si se hotaraste sa-l sune:
Ea: "Buuuunaaaa iubitu', uite am venit cu treaba la Cta si m-am gandit sa te sun"
El: "Vai dar ce ma bucur, insa sunt la Tulcea"
Ea: "Haai maaaa...ca mi-am luat o camera la hotel si mi-e urat sa stau singura, vino in Constanta si tu. Hi hi"
El: "Hotel? Singura? Daaaa..vin"
Vine el la hotel de la Tulcea, cu rucsacelul pregatit cu ce avea el nevoie pt o noapte de dormit prin vecini, ma rog. Vorbesc ei vreo ora, se iau in brate, se saruta. Ea ii zice zambind:
"Ufff, ce somn imi e. Hai ca mi-a parut bine sa te vad, sa mai vorbim. Nu cred ca are rost sa ramai si tu, este clar ca intre noi nu a mers si nu va merge vreodata, insa sa stii ca amicitia ta este f. importanta pt mine. La revedere"
El:"Stii, dar am venit de la Tulcea...acum, nu stiu...am condus noaptea...sa plec asa, esti sigura, totusi...?"
Ea: "Hmmm...da"
......Alo, fetelor? Mortul nu cred ca apreciaza amicitia mea :))))

Cu atat mai bine :))))

3 comentarii:

Unknown spunea...

You are such a bitch!(in the good way)

Teadora spunea...

:)))lately aud asta cu bitch cam des...incep sa ma ingrijorez

Anonim spunea...

Mort era, mort sa ramana!:D