Te agiti ca o sticla de Pepsi

Un prieten de-al meu imi spunea mereu cand eram nervoasa sau aveam ceva de spus in contradictoriu cu el sau restul lumii: "Te agiti ca o sticla de Pepsi"Si imi spunea replica asta foarte des si asa...calm si compatimitor, plus cu un zambet in coltul gurii. Si cand il auzeam ma enervam mai tare si tot ce imi doream era sa dispara din fatza mea. Dar nu sa dispara pur si simplu. Vroiam sa ii dispara mai intai o mana, apoi un picior, apoi nasul si gura si sa ramana doar ochii plini de uimire si spaima ca sa ma poata vedea zambind de satisfactie in fatza chinurilor lui. Ma rog, la un moment dat a disparut cu tot cu replica lui de doi lei.
Dar...eu nu pot sa uit replica asta si ma gandeam serios ca poate chiar sunt nebuna, cum ar zice toti barbatii cu care m-am intalnit, si prin urmare ar trebui sa renunt la a ma contrazice, la a-mi exprima nemultumirile, la a-mi sustine vehement punctele de vedere, la a fi sarcastica ...si cate or mai fi.
Dar ma intreba clubberul: esti sigura ca vrei sa fii o bautura fara acid?
Nu stiu ce sa zic...parca nici apa plata nu vreau sa fiu :) - ne referim aici doar la racoritoare, da????
Pe de alta parte o sticla de Pepsi se agita singura, fara motiv? Nu! Daca o lasi linistita in frigider, sta acolo cumintica. E... uite dovada clara ca nu sunt nebuna. Ha, beat this! :))))

4 comentarii:

Alexandru spunea...

Da bai Tea, ar trebui sa se faca o regula: bauturile fara acid sa nu se mai ia de bauturile cu acid pe motiv ca sunt agitate. In caz contrar vom replica: "Nu esti decat o apa plata, oricat ai agita-o tot nu obtii nici un fel de reactie"

Anonim spunea...

Mai degraba redbull, nu numai ca te poti agita, dar ii poti agita si pe altii... am nimerit-o? :P

Si apropo de asta... weekend-ul viitor esti party ppl @ kristal cu Digweed?

Anonim spunea...

Apa este asa:
- apa fara nici un fel de bula;
- apa partial decarbogazeificata (:D sigur nu e termenul corect) cu cateva bule in plus fatza de apa plata;
- apa carbogazoasa cu f.multe bule.
La apa exista un echilibru intre bula si non-bula:))

"Te agiti ca o sticla de Pepsi" are un superlativ: "Te agiti ca o sticla de Pepsi in care ai pus niste pastile de Mentos" (circula un filmulet pe mail in sensul asta.

Teadora spunea...

No Digweed for me. Vroiam Armin, dar e la Polivalenta :(. Ziceam ca nu mai merg la Polivalenta..