Smiling Campaign

Karmina has left a new comment on your post "Why isn't anybody smiling around here?": "Uffff...! Hai ca am salvat Bucurestiul de la condamnarea mondiala pentru "lipsa de zambet pe strada". M-a intrebat o lady azi dimineata daca stiu unde e strada Lipscani. Ha! Inainte sa-i raspund, am tras aer in plamani pana mi-au plesnit (cu ocazia asta am facut si treaba cu aerul rezidual, stii tu...), am stat cateva secunde sa ma concentrez si am inceput pledoaria PRO un Bucuresti mai zambitor. Prima data i-am ranjit larg, cu toti dintii, am inchis si putin ochii ca sa inteleaga ca zambesc si cu ochii, i-am zis exact, la milimetru unde este Lipscaniul. La sfarsit, femeia, vadit uimita de exuberanta mea ce dadea deja in patotlogic, mi-a zabit timid. Eu, ranjita in continuare sa-mi plesneasca gura: "I hope you'll easily find Lipscani. Have a nice day!". Cand am terminat eram epuizata. Noroc ca eram aproape de serviciu. Am ajuns sus, m-am prabusit pe scaun si mi-am demontat in sfarsit ranjetul de pe moaca. Karmina"

:) acum abia astept sa ma mai intrebe si pe mine cineva ceva :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

foarte tare commentul!

Anonim spunea...

Multumesc, multumesc Tea, Locke...
Va provoc pe toti care vreti sa intrati in campania "PRO un Bucuresti mai zambitor" sa ii cautati chiar voi pe strainii rataciti din orasul nostru si sa le oferiti generoasele noastre servicii, mai ales doamnele si domnisoarele. Capitalul de imagine al orasului nostru nu va avea decat de castigat, stiut fiind ca oricum suntem cunoscute drept niste destrabalate si materialiste care ne aruncam pe straini pentru cativa dolari/euro. Dar acum putem sa ne ridicam la nivelul acestei etichete pentru o cauza buna. :)