Roluri bine definite

Rolul meu in viata oamenilor care ma inconjoara este unul singur: sa ii fac mai fericiti. Da, oricat de poetic ar suna, nu cred ca am alt rol. Orice as face, rezultatul ar trebui sa fie asta.
Familia: trebuie sa intretin o atmosfera frumoasa, sa ii fac mandri de mine, sa ii ajut la nevoie, etc. Deci? Sa-i fac mai fericiti.
Prietenii: sa-i ascult, sa-i sfatuiesc, sa le fiu alaturi la greu, sa ii fac sa rada si sa se simta bine, etc. Deci? Sa-i fac mai fericiti.
Colegii: sa le multumesc pt ce ma invata, sa-i invat, sa-i apreciez, sa pun umarul pt a face lucrurile sa evolueze pt a avea succese. Deci? Sa-i fac fericiti.
Iubitii mei (pe rand :): toate de mai sus plus altele. Deci? Sa-i fac fericiti.
Uneori insa imi dau seama in schimb ca foarte multi oameni din jurul meu nu-si indeplinesc bine acest rol in viata mea, adica sa ma faca fericita la randul meu. In acest caz, ce sa fac eu cu ei? Imi fac bine, imi fac rau sau nu-mi fac nimic, trebuie doar tolerati? Nu ma simt toleranta in perioada asta.
:) Asa ca parafrazez:
Pt toti cei care ma irita, am o vorba sa va spun: FUCK OFF

8 comentarii:

Alexandru spunea...

Lasa ca am eu terapie. Fii atenta. Azi e joi. Helloooooo? Ti-am mai zis ca asta e atitudine pentru zi de luni, marti sau in cazuri extreme de miercuri. In nici un caz pentru o zi joi. Risti sa o iei cu tine in w-end.

Trebuie sa bagam terapie de soc.

Joi: cafele cu Maria. Biliard cu B si Alexandru si Nick.

Vineri: experimentat doua cluburi noi (am eu doua pe lista secreta). Las masina acasa... asa ca tineti-va.

Sambata: dimineata - pantinuar cu B; pranz - cafele cu cineva cu care nu te-ai mai vazut de mult, de preferinta casatorita si cu o viata plictisita cat se te faca sa zici "OMG I rule"; seara - facut par @ Maria, machiaj by L, incaltzat cu cei mai comozi pantofi; noaptea - 2 sticl de Absolut pentru prietena Tea de la mine, 12 Tauri Rosii, o masa sanatoasa si REZISTENTA, muzica de club, fum putzin, mutat in alt club, dansat pe boxe:P.

Duminica: dormit pana la 4-5, shaorma, cafea @ Galeron.

Intravenos, dublu, va rog!

Teadora spunea...

:))))))))))))))))
vezi ma ca poti si tu sa fii supportive? multumiri :)

Anonim spunea...

Draga Tea,

In primul rand subscriu la atitudine de Fuck (them) off. Dar trebuie sa-ti spun ca, pentru cineva care isi asuma SINGURA rolul de preafacatoaredefericireintruALTII, nu esti deloc fair.
Pentru toate momentele in care ALEGEM sa ii facem fericiti pe cei din jurul nostru suntem rasplatiti cu insasi fericirea si multumirea lor.
Pentru momentele in care ALEGEM sa ii facem nefericiti (sau sa ne razbunam putin pentru cine stie ce ne-au facut ei) suntem rasplatiti cu faptul ca mica noastra rautate si-a atins scopul si i-am atins nesimtitului/ei coarda pe care voiam sa o atingem.
Nu inteleg cum ai facut tu calculul si ti-a rezultat ca pentru fericirea pe care o aduci tu altora, acei altii sunt datori sa te faca fericita pe tine. Nici vorba! Ceilalti te vor face fericita daca ei, ca si tine, ALEG sa te faca fericita. Iar daca ALEG, vei fi fericita, dar nu ca o consecinta-recompensa obligatorie a faptului ca i-ai facut TU pe ei fericiti, ci pentru ca ei ALEG sa faca asta pentru tine. Daca ei NU ALEG sa te faca fericita, acum e un moment bun pentru atitudinea FUCK (them) OFF!

Teadora spunea...

Da Karmina, pt cei care NU ALEG sa ma faca fericita. Nu te ajut pe tine ca sa ma ajuti tu pe mine, o fac pt ca asa sunt eu si faptul ca ti-am fost de folos mi-a dat o stare de bine. Iar daca nu o sa am vreodata nevoie de ajutorul tau la randul meu, cu atat mai bine.
Insa daca tu, intr-o cu totul alta zi, cu sau fara ajutorul meu, in loc sa-mi zambesti intr-o zi cand treci pe langa mine, pt ca nu te costa nimic, treci pe langa mine si-mi spui "n-am chef de tine", atunci FUCK OFF. Folosesc "tu" ca exemplu.
La fel si cu prietenii, barbati sau femei, nu conteaza: raspunde-mi daca vezi ca sun, poate am nevoie de ceva...eu iti raspund tie oricand. Daca te rog ceva, fa tot posibilul sa ma ajuti. Chiar daca nu-ti iese, o sa vad ca incerci.
Si nu, nu sunt obligatii, pur si simplu nu vreau sa mai am de-a face cu oameni de care imi pasa mai mult decat imi pasa de mine si pt care renunt la mine ca sa fie ei multumiti.
E alegerea mea, eu trebuie sa ma schimb, nu lumea.

Anonim spunea...

Eu mi-am dat seama ca sunt cea mai mare egoista de pe pamantul asta. Daca vreau sa-i fac pe ceilalti fericiti este pentru ca vreau sa primesc ceva in schimb....in 99,99% din cazuri asa.
Daca nu-mi dau nimic in schimb...cuii ii pasa ca exista ceilalti?

Anonim spunea...

Cred ca mai sunt 2 aspecte de luat in calcul:

@karmina
reciprocitatea - care nu stiu daca e de bine sau de rau, insa ea exista in noi si se manifesta. Nashpa e ca la unii se manifesta mai consistent decat la altii (care eu banuiesc ca si-o suprima) si e destul de neplacut momentul in care tu te astepti ca cellalt sa iti intoarca acel lucru pe care l-ai facut tu pt el, iar el nu simte ca ar trebui.

@teadora
Nu astepta rezultate imediate. Daca imi zambesti, iar eu nu iti raspund, nu ma FUCK (me) OFF ca poate am motivele mele, care tin sau nu de tine. Zambeste-mi si a 2-a, 3-a, 4-a ...cat te tine pe tine inima aia mare si iubitoare... oara. Daca imi ceri raspunsul imediat sentimentul de reciprocitate e prea evident. Cu cat vei face lucurile sa para mai dezinteresate, cu atat mai mult eu voi crede ca chiar asa sunt si ca ma iubesti dezintaresat, chiar daca cu totii suntem constienti ca pentru tot ce primim, trebuie sa si dam in schimb.

Alexandru spunea...

Mi-am amintit de la comentariul lui Nick de ce mi-a zis mie una din bunicile mele.

"Alexandrelu' tu sa fii bun cu lumea si daca poti sa ajuti, sa ajuti fara sa te gandesti, ca daca esti bun la suflet lumea te va ajuta. Daca esti rau, lumea nu are de ce sa fie buna cu tine."

Era vorba de lume in general. Eu chiar cred in "conspiratia" asta. Nu stiu. E lumea, e destinul, e Dumnezeu, e spiritul de justitie universala, n-am idee, dar atunci cand sunt bun si cand fac din suflet, mi se intoarce inapoi de doua ori mai mult. Nu neaparat de la aceeasi persoana. Mi se pare aiurea (si nu cred ca o face cineva) sa tin socoteala cu faptele bune prestate vs. fapte bune primite.

Aaaa si inca ceva. Oricat de om bun ai fi, bun nu inseamna neaparat si naiv. Adica daca tot dai si tot dai (nu doar o singura data cum zice Nick) si in schimb nu primesti nici merci, ba mai mult si un shut atunci poate e cazul sa te opresti din dat. Alfel e vina ta.

Daca dai o data si nu primesti nimic in schimb de la persoana aia, e ok, daca se intampla de mai multe ori e tot ok. Daca insa nu primesti niciodata ceva care pentru tine sa conteze/sa compenseze, atunci problema e a ta, poate ar trebui sa te opresti in a mai da (daca te deranjeaza ca nu primesti - there's nothing wrong in asta)

Teadora spunea...

Nu mai frate...cat sa ma tina inima mea mare si iubitoare :)))
Suficient! Si nu pledez pt "a fi rea cu lumea". Dar cred ca in viata mea incap putini oameni. Si acei oameni care incap, trebuie sa fie ca mine...sa zicem zambareti.
Ceilalti, sa fie sanatosi. Nu le-as face nimic rau si poate i-as si ajuta daca mi-ar cere-o, dar sunt in afara preocuparilor mele.