Calculator de utilitate - varianta beta

Inspirata de postul anterior, Maria Ionescu mi-a trimis un calculator de utilitate a contactelor personale de pe messanger - pt ca online is more fun :) Lucreza la un proiect mai amplu, messanger-ul e asa...de antrenament :))) Weekendul nu este inclus, pt ca party people se duc in cluburi si nu au timp de vorbit, dar noua nu ni se scad din puncte :D

"Draga Teadora,

Atasat ai programul prin care se calculeaza activitatea pe messenger saptamanala, in functie de care se stabileste gradul de importanta a unei persoane in lista ta.

In cazul acumularii unui punctaj negativ (mai mic sau egal cu zero), personajul respectiv nu dovedeste nici un fel de utilitate, si ca atare trebuie eliminat.

Astept un raport la finalul fiecarei saptamani.

Spor la treaba,
Maria Ionescu "

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pai daca e sa iau de buna asta, cea mai importanta pers din viata mea ar fi un cretin pe care l-am adaugat in lista cand am vrut sa cumpar ceva de la el, iar acum imi e lene sa il scot si care ma umple de mass-uri zilnic.
Chiar daca online is more fun, cu pers importante eu vb face2face.

Macar din cand in cand, faceti si voi log off and get a life :D

Teadora spunea...

Nick, scoate-l, pun pariu ca are punctaj cu minus. e online si te enerveaza+plictiseste. Veeeezi?

Anonim spunea...

Hehe...o sa cer drepturi de copyright cand o sa devina 'varianta beta' un succes!