Locuri noi la oameni vechi

Mandragora este un restaurant pe strada Mendeleev 29, vis a vis de Downtown. Dar nu de restaurant povestesc, pt ca nu m-am oprit acolo, ci despre barul de la mansarda (ei ii spun cafenea), care este absolut minunat. Aerisit, cu personalitate, in aceeasi timp foarte intim. Are doua incaperi, una mai luminata, cealalta mai intunecata, canapele comode si... ce mi-a placut ce mai mult: veioze langa mese. How cool is that? Sunt terminata dupa veioze :)) Mi-a mai placut muzica, faptul ca peretii nu sunt uni si ca mi-au adus muuuulte masline la Martini :)
Eh...dar ca sa nu fi fost o seara de vineri classy si frumoasa, la masa de langa noi era un grup care asculta cu gura cascata povestirile unui anume prieten de-al lor, pe nume Patrick. Acest Patrick, timp de doua ore, a povestit fara oprire si foarte tare despre toate femeile cu care fusese el vreodata (sau cel putin in ultimii doi ani). Cu lux e amanunte: cum erau parintii fetelor, cu cine le insela, in ce pozitii faceau sex, care erau plusurile si minusurile fiecareia in pat si in afara acestuia, unde au fost in vacante, evolutia fetelor dpdv profesional, financiar, sexual, minciunile si declaratiile pe care fetele le auzisera de la acest Patrick,.......etc. Bravo Patrick, esti un adevarat armasar! You rule!
Cat de tarani sunt oamenii si cum pot ei sa strice cele mai frumoase locuri. La fel in Lime Light, cand am fost ultima data, la masa din fata noastra erau trei italieni tarani cu trei romance foste dansatoare (supozitia mea). Una dintre ele s-a imbatat atat de rau, incat a inceput sa planga, sa-i dea cu telefonul in cap italianului ei, sa injure, sa se tavaleasca de suparare pe canapea. Si iatalienii ce faceau? Incercau sa o impace saracuta....da, sa o impace. In loc sa o ia de acolo, sa plece cum ar fi la un motel pe centura, ei stateau acolo, in Lime Light, sa impace curva isterica. Am fost si eu curioasa sa vad daca le zice cineva sa plece, dar nu, am plecat noi, ca nu mai suportam, ei au mai ramas.

2 comentarii:

Alexandru spunea...

Ce dansatoare mah? Alea erau profesioniste cu licenta in meseria aia veche.

Anonim spunea...

Unde e Lime Light?