Texte

Uneori cred ca ne e lene sa gandim si pentru asta sunt replicile tip, care mai de care mai funny prin absurditatea lor.
Favoritele mele, folosite, auzite:
1. "Daca e"
Ne vedem daca e saptamana viitoare. Iti trimit ce ti-am promis maine, daca e.
Aaaa, nu ti-am trimis? Pai imi pare rau draga, am zis daca e...ce sa fac...nu a fost :))
2. "Nu avem un viitor palpabil"
Trebuie sa ne despartim pt ca nu avem un viitor palpabil. Cum adica viitor palpabil? E viitor, nu are cum sa fie palpabil. Si ce cuvant e asta "palpabil"? Sa vezi, am palpat viitorul, am simtit o umflatura, si cred ca tu erai, deci avem un viitor palpabil. Da? Ia sa palpez si eu. Ah, nu simt nimic. Pa
3. "Mai mult sau mai putin"
Ti-a placut prezentarea? Mai mult sau mai putin. Esti multumit/a? Mai mult sau mai putin. Vrei sa mergem? Mai mult sau mai putin. Pai nu e important sa te hotarasti? Mai mult inseamna cu totul altceva decat mai putin. Si mai mult sau mai putin fatza de ce? Mai mult fatza de mai putin, sau cum? Nu inteleg.
4. "Ma spal pe cap" - :))) asta e fortzat inclusa la categoria lene, dar pe bune se foloseste des de catre femei, va spun eu...
Ne vedem azi? Hmmm...azi...nu stiu ce sa spun, nu prea as iesi azi, ca ma spal pe cap. Offf...daca ma sunai mai devreme ieseam, dar acum tocmai ce m-am spalat pe cap. Ca si cand am trai la tara, nu am avea curent electric, feon, etc. Pai tu stii ce inseamna spalatul pe cap? Samponat, balsam, limpezit, pieptanat, intins cu peria, asezat fire rebele, asteptat cateva ore sa se mai "aranjeze". Cu toate astea, la replica "nu ies, ca ma spal pe cap", toata lumea crede ca-ti bati joc.
5. "Te pup, pa"
De ce ma pupi? Adica nu de ce ma pupi, de ce zici ca ma pupi cand de fapt nu ma pupi. Si de ce m-ai pupa? We are 2 girls at a coffee. E motiv de pupat? Sau "hai, te-am pupat, pa". M-ai pupat? Eu nu mi-am dat seama...cand ai facut asta?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Referitor la 4: io, de ex. chiar am o problema cu spalatul pe cap:)) Trebuie sa ma duc la C., sa ma spal, sa iau tramvaiul, sa vin acasa...complicat:D
Daca marti ma spal pe cap, nu prea mai am timp de iesit in oras. Da, teoretic stau in Bucuresti insa practic stau la tara, in satu' unde primaru' este Vangelie care este:D

1&2 Right, absurde sunt:)))))
"Daca e", este criminala!:)))