Panica

Prima intalnire este un cosmar (o exceptie nu a facut decat sa intareasca regula) !!!!!!!!!!!! Invariabil, cu jumatate de ora inainte sa ma duc, imi vine sa sun sa contramandez. Mi se face groaza de tot ce s-ar putea intampla intre 2 oameni care nu se cunosc prea bine sau deloc la o intalnire intr-o cafenea. De luat masa nici nu se pune problema, n-am cum sa risc sa stabilesc o intalnire de o asemenea lungime sau coplexitate :))) Nici filmul nu-mi surade, ca ar trebui sa stam mult prea aproape.
Cel mai groaza mi-e de momentele de tacere, cand trebuie sa-mi dau eu plamanii afara ca sa le umplu. Plus ca trebuie sa zambesc, no matter what. Trebuie sa intreb, fie ca ma intereseaza fie ca nu. Sa explic iar cu ce ma ocup, sa suport iar intrebarile: "cum esti tu de fapt? zi-mi mai multe despre tine! schiezi, nu schiezi, conduci, nu conduci, mama, tata, prietenii, fostii prieteni, fratele, pisica, sambata, duminica", ooooooooofffffffffffffffff
Si daca nu vobeste? Si daca vorbeste prea mult? Daca iar sunt eu and my cappuccino getting bored? Daca rade prea tare? Daca nu rade? Daca scuipa cand vorbeste? Daca vrea sa ne pupam? Daca imi place? Daca nu-mi place? Daca...o gramada, dar nu mai imi fac rau singura :)

Nu mai pot, trebuie sa inchei dementza asta (de post zic:)

4 comentarii:

Anonim spunea...

Mi se pare atat de ciudat post-ul asta din partea ta, mi te inchipuiam mult mai stapana pe situatie... Poate dupa ce te vei muta in balta alba... :P ... Singurul mare risc este de fapt sa-ti placa, celelalte sunt doar chestii pe care ti le inchipui si sunt trecatoare, daca iti place... sa zicem ca de acolo incepe adevarata provocare, acolo incep celelalte probleme sa capete importanta... ps: get some sense of adventure...

Alexandru spunea...

Girl,

What can I say. Esti dependenta deja. Cred ca aud aceasta poveste cu "Nuuu, gata, ma las de date-uri ca mi s-a acrit pana peste cap" mai des decat am auzit-o pe aia a mea cu "Gata, de acum voi cheltui mai chibzuit si voi avea grija sa consum doar cu 80% mai mult decat produc".

Te lasi acum, ca avem revelionul si toate dudele. Dupa care parca vad ca prin 29 ianuarie asa, cand inca nu miroase a primavara ca sa facem planuri de un Amsterdam/Praga sau ceva si cand marti pe la 15.28 tu vei fi morethan2overbored like 3 or 4, te apuca iar golurile in stomac (nu de killer c. vorbesc) si iaaar o iei de la kp.

Anonim spunea...

Inainte de intalnire...si dupa...ca si dupa ai ganduri de genul: o fi fost bine? i-a placut de mine? daca am spus numai tampenii? ma suna? sa-l sun eu? etc.
Cel putin mie asa mi se intampla...

Teadora spunea...

Golurile in stomac sunt bune.
Plictiseala la intalnire e rea.
Sa astept sa ma sune e bine (cu conditia sa ma sune :)
Trasul de conversatie la o cafea e rau.
Sense of adventure - e ok
Sense of "of Doamne sa treaca mai repede ora asta" - nu e ok