Nota va rog

- Vezi legitimatia asta a mea? Da vezi tu draga unde lucrez eu? Dar stii ca imi gasesc locuri de parcare cu ea? Dar stii ca aia de la circulatie cad pe spate cand o vad? Da tu de ce nu cazi pe spate? Stiam eu ca nu trebuia sa te las sa te asezi pe scaunul ala asa bine ancorat.
- Hmmm...ce cappuccino bun.........
- Sa ne intoarcem la legitimatie, uf ce fac eu la servci, ce oameni cunosc. O sa vorbesc tare acum, sa ma auda toata lumea ce si pe cine cunosc eu. Ia sa ma las pe spate pe fotoliu asta, sa-mi pun picior peste picior....do i look smecher or what? Sa vorbesc si mai tare, cred ca aia de la mesele din spate nu ma aud. Ce bine ca e muzica in surdina si locul asta ales de tine asa dragutz si intim, ma vede si ma aude toata lumea. Ia uite ca-mi suna telefonul. Mamaaaaa...sa vezi ce bag acum, smecherie de smecherie frate, bag d'alea cu conturi si actiuni. Mana cereasca telefonul asta.
- De ce nu mi-am luat eu cappucciono decofeinizat? Ar fi trebuit sa-mi iau decofeinizat...sau macar un ceai de tei. Ceaiul de tei e calmant, asa zice mama. Da...clar trebuia sa-mi iau ceai de tei. Ia sa schimb e subiectul. Daca mai aud o data de legitimatie plec. Sa o ia de pe masa macar, daca nu o sa o mai vada poate ca o sa uite de ea. Bla Bla bla
- Bla bla bla
Tacere
- Bli bli bli
- Bli bli bli
Tacere
Cred ca subiectul "bla bla bla si bli bli bli" nu e interesant, trebuia sa las la nesfarsit conversatia cu legitimatia, uite...acum trebuie sa-mi bat capul cu subiecte.
- Tu cu ce te ocupi draga mea? Ok...sunt convins ca tu nu ai legitimatie, dar hai sa par interesat.
- Proiecte online..bla bla bla
- Online?! Videochat...? Ha ha ha. Sa rad tare acum, ca am facut o gluma foaaarte tare. Dar foarte tare. Cred ca nu a mai auzit-o niciodata gagica. Eh...nu sunt asa ca mine pe toate drumurile, oameni cu functie dom'le si cu simtul umorului.
- Ia ca nu rad. O sa stau serioasa sa-l fac sa se simta prost. Si ma uit si fix la el. Inca rade. Nu-i nimic, daca vreau, pot sa nu schitez nici un zambet pana plecam.
Tacere
- Ia ca nu mai zic nimic, sunt curioasa daca incepe iar cu legitimatia. Mestec in cappuccino. Tac. Da....cred ca s-a simtit prost ca n-am ras, ca acum nu mai zice nimic. Da pe bune daca mai scot vreun cuvant. Sunt si eu curioasa cat o sa tacem. Sa ma uit putin la el. Zmbesc. Zambeste si el la mine. Asa, hai sa zambim fara sa vorbim. Oare cat pot sa rezist fara sa scot vreo vorba? Zambeste in continuare. Hai sa-i zambesc inapoi. Ridic putin din umeri si mestec in continuare cumintica in cappuccino. Oare ar trebui sa terminam cu zambitul asta prostesc? Mai bine nu ma mai gandesc, cu toate ca ar putea fi amuzant. Dar de tacut tac, no matter what. Am zis ca tac si am sa tac. Taaac
- Stii ca m-a oprit politia in drum spre cafenea? Ca nu aveam centura. Dar le-am aratat legitimatia si nu mi-au dat amenda.
- Oooooooo, nu legitimatia. Orice, numai nu legitimatia. God help me! Schimb subiectul: bla bla bla
Tacere
- Pe bune, cred ca in afara de legitimatie nu avem ce sa vorbim. Mai am 15 minute pana se face o ora. O ora e suficient. Dupa o ora e ok sa plec. Mai mult nu rezist. Nu e prea putin deci nu o sa par nepoliticoasa. O ora e ok. Mai am 14 minute. Ia sa cer nota, sa nu mai asteptam si dupa nota cine stie cat.
- Ce repede a trecut timpul cu tine
- Da....absolut

10 comentarii:

Anonim spunea...

Vai cat am ras!!! I wish sa fi venit si eu, sa stau la o masa alaturi sa vad cum decurge intalnirea!

Alexandru spunea...

Ma doaaare capul.

Anonim spunea...

Ia un algocalmin.

Dragos Novac spunea...

pot sa sper la o urmatoare intalnire cu un fotbalist, de exemplu? :D

Anonim spunea...

De ce Dragos, esti gay?

Teadora spunea...

Dragos, daca nu esti gay :))) si te refereai la intalnirile mele de tot felul, am atat sa-ti spun:
Tot ce e posibil, doar a spus Netboy ca nu mi-ar strica putin "sense of adventure". Dar nu anul asta...no way.
Dar am in schimb un post despre machedoni pe care tot ma abtin sa-l public. Nu stiu ce sa fac ... chiar nu stiu. Sa-l public? Sa nu-l public?

Anonim spunea...

Cand ziceam "sense of adventure" nu ma refeream la holurile nu-sh carei institutii a carui nume sta scris cu litere de 48 bold-uite pe respectiva legitimatie... Mie mi s-a parut descrierea un pic masochista... data viitoare, te rog posteaza data, ora si locul, si vom veni si noi, cititorii, sa te incurajam, tacit... daca omu zice ceva de vro legitimatie, avem noi grija sa-si vada locul in bleg-o-sfera :))

Anonim spunea...

PS: ce a trebuit sa faca omu asta atat de bine legitimat ca sa obtina o intreaga ora cu tine? (well, honestly, simply curious, since you obviusly didn't know what you were about to encounter...)

Teadora spunea...

Nu a trebuit sa faca nimic deosebit. Sunt contexte in care se intampla unele lucruri, contexte nespectaculoase. Am apucat sa zic o data: ok, o sa iesim sa mai vorbim si asta a fost.
Si da, de cele mai multe ori este masochism sa te duci la first dates :)))

Dragos Novac spunea...

LOL, nu, nu sunt gay, dar banuiesc ca povestea din postul asta e slabutza vizavi de ce ar iesi cu un fotbalist. stiu, pentru ca am auzit una de context similar chiar zilele astea...

si mai e destul pana se termina anul, lasa ideile preconcepute :D