Bejane, unde-i ma multiplicatorul?

Iubesc oamenii care rad in hohote. Nu are cum sa sune aiurea rasul din inima. Nu conteaza daca e ras pitigaiat, grohait, tare, incet. Un om care rade, oricum ar rade, pana la urma ma face si pe mine sa rad. Si cine poate face pe altcineva sa rada in hohote...rules! (am zis cine, nu ne referim la ce ;)
Singurul ras care ma enerveaza e ala fortat, de "look how cool i am and chek out my spirits, buddy"
Imi plac oamenii care rad tare, cu toata gura, care se distreaza atat de bine incat de atata ras nici nu mai pot lega doua cuvinte pt a explica si celorlati ce e atat de funny. Nici nu ma mai intereseaza the funny part...ca doar la gandul ca e ceva amuzant ma prapadesc de ras.
Mai imi place sa rad cand nu am voie sa fac asta. Imi aduc aminte de cand eram mica si veneau verisoarele mele in vizita, stateam pana la 2 noaptea si ne inabuseam hohotele in plapuma, sa nu ne auda ai nostri din cealalta camera ca nu dormim.
Mai imi plac oamenii care spun glume pe un ton f. serios...si in timp ce toata lumea se tavaleste pe jos, ei stau seriosi si continua caterinca, doar de dragul celorlalti.
Imi place de mor emoticonul de la yahoo care se tavaleste pe jos. Este motivul pt care nu pot sa vorbesc cu prietenii pe msn. Cand am fost nevoita sa vorbesc cu G pe msn, am stabilit un protocol de comunicare, prin care in lipsa de tavalitor radeam online folosind "hihahiha". Numai cand vedeam "hihahiha" pe monitor ma bufnea rasul si mi se facea dor de yahoo.
Cand abereaza G prea mult online si spune o gluma buna, ma suna dupa aceea sa radem impreuna la telefon :). G este ca o pisica nebuna: ti se urca in cap si isi baga in parul tau ghearele, iar tocmai cand te pregatesti sa-i dai una sa o zbori din capul tau, in speranta ca se va lovi tare de peretele din fatza, incepe sa toarca. Am stat si m-am gandit de multe ori cum de a scapat cu viata din aceasta prietenie. Rade in hohote!!!
Si ca sa intelegeti titlul, Bejan este aici, la dobitoane: http://www.radioguerrilla.ro/downloads.php

3 comentarii:

Anonim spunea...

Bejaneee! Foarte tare!:))

Subscriu!!! Cat de misto e sa razi cand nu ai voie, razi si mai cu pofta (infundat dar cu pofta) si te bucuri mai mult:D

Eu sunt la birou acum, ia sa bag un Bejan in casti si sa =))

Alexandru spunea...

(am zis cine, nu ne referim la ce ;)

Ce anume vrei sa spui, ca nu intzeleg. Detaliaza, te rog.

Multzumesc anticipat.

Teadora spunea...

Nu pot sa detaliez si sunt convinsa ca intelegi, tocmai tu, care ai ras 2 ore in continuu