Jurnal din '91

Vorba lui Zuza: The old (lame) times :)
Eram foarte indragostita de un anume Alexandru. Pe parcursul unui an, am umplut pagini intregi de jurnal in care descriam fiecare piedica, sapuneala cu zapada, cum am fost imbracata in ziua respectiva, de cate ori a cazut Monica pe hol (cu cat iti puneau piedica mai multi baieti, cu atat erai mai populara). Eram foarte suparata daca veneam la scoala iarna si nu ma tara nimeni de par prin zapada, asta fiind dovada clara ca nu ma place nimeni :)))))
Citate:
13 februarie 1991
Azi nu s-a intamplat nimic deosebit in afara de faptul ca Alexandru mi-a pus piedica.
1 martie 1991
Monica a gasit pe banca un martisor de la Alexandru. Mie nu mi-a adus :(
6 martie 1991
Alexandru i-a spus Monicai ca o simpatizeaza si i-a trimis un biletel "draga Monica, vreau sa stiu daca si tu imi impartasesti sentimentele. Daca da, te rog sa nu iti fie rusine sa-mi spui"
5 iunie 1991
Stateam cu fetele in curtea scolii, cand trece pe langa noi Alexandru cu 2 baieti de la B. Vine spre mine si imi da un bilet (in jurnal am desenat forma in care era impaturit biletul :) in care scria: "vrei sa fim prieteni? Alex". Eu nu am stiut ce sa fac si l-am rupt ca proasta. O sa vorbesc cu el si o sa-i spun ca da, dar cu d mic. Macar acum am orgoilul impacat.
Septembrie 1991
Cu Alex m-am certat. El mi-a trimis un bilet in care a scris: " Nu mai vreau sa fim prieteni" si eu i-am raspuns tot printr-un bilet: "Mai bine, oricum ma plictisesti"
Octombrie 1991
Acum nu mai am nici un prieten. Oare sunt urata? Laura i-a dat prietenia lui L si el i-a adus de ziua ei un stilou chinezesc. Chiar cred ca ei doi se iubesc.
Noiembrie 1991
Diriga ne-a pus in banca fata cu baiat. Eu stau cu Vlad. La inceput nu mi-a convenit, dar acum ma bucur, pt ca Vlad face glume bune. Monica e suparata pt ca Liviu sta in banca cu Cristina.
Februarie 1992
Azi am avut banchet. Alexandru m-a invitat la dans. Sunt foarte surprinsa sa vad ca Alex a ramas mai mic de statura ca mine. Nu mai imi place de el.

4 comentarii:

Anonim spunea...

dar caietul cu dedicatiile de la sfarsitul scolii generale il mai ai? ala cu "ramai neschimbat/a"? acolo filosofie de viata.

Anonim spunea...

Bloggerii fac apel catre Alex:
'Alex draga, daca ai mai crescut totusi intre timp, anunta-ne, am vrea sa vedem daca ai ramas la fel de plictisitor. Daca nu, vrem macar sa vedem daca ai sau nu masina straina si daca esti patron. Plus ca daca te-ai realizat, e posibil sa-ti dea Tea iarasi prietenia!'

zuza spunea...

hihihi.. eu jurnalul in care am scris chestii de gen l-am aruncat la un moment dat.. nu mai scrisesem demult in el, si cand l-am recitit, la cativa ani de la ultima insemnare mi-a fost ATAT de rusine de mine, incat am vrut sa-i dau foc, sa-l arunce de la etaj, etc :)) ma rog, a sfarsit in tomberon.

Teadora spunea...

Cand l-am gasit am stat intr-o noapte pana la 3 si am ras cu lacrimi. Nu as arunca ever asemenea subiect de distractie. Dar il tin sub cheie :)))