Simple pleasures: roata din Herastrau

Ce chestie am descoperit azi: dupa prea mult gandit, prea mult alcool, prea multe cluburi, prea multa distractie, prea multi bani cheltuiti, prea multe aspiratii, discutii, aberatii, exista lucruri la fel de simple ca dimineata, care tocmai prin lipsa de "cooliciune" te fac sa te simti happy&alive.
Am fost in Herastrau cu G si ne-am plimbat pe alei, am stat sa barfim pe banca, ne-am uitat la mamicile pe role, tatii pe biciclete, copiii din caruciore, pustii veniti la intalnire, am mancat pufuleti si ne-am dat in roata. Foarte misto. Ne-am fi dat si in leagane, dar erau prea multi copii. Ne-am fi luat si o minge sa jucam volei, dar nu se trece asa de usor de pe partea cu terase de fitze a lacului pe partea cu familisti :) Dar ar fi misto sa trecem mai des.

Niciun comentariu: