In oras la cafele

Aceleasi locuri, aceleasi cafele, aceleasi discutii in functie de companie. De ani de zile...si nu ma plictisesc de vorbit despre si cu:

cu C, vorbit despre: servici, servici, servici (al ei)...barbati (ai mei)
cu G, vorbit despre: barbati, barbati, barbati (ai ei)...barbati, barbati, barbati (ai mei)...plus aberatii...multe&funny
cu L, vorbit despre: servici, servici, servici (al ei)....barbati, barbati, barbati (ai ei)...probleme (ale ei), rezulta nervi (ai mei)
Cu colegii, vorbit despre: servici (al nostru)
Cu barbati, vorbit exclusiv despre ei. Se pare ca nu am de ales, trebuie sa ascult. Singurele intrebari pe care le aud de la ei sunt:
- vii la mine acasa sa vedem un film (yeah, film, sure! :) )
- cum esti tu de fapt (intrebare pusa probabil cand vor o pauza in monolog ca sa-si manance salata in liniste si sa se gandeasca la fotbal, masini, servici, modalitati de a ma convinge sa vad filmul). Aia carnivori nu intreaba niciodata asta, pt ca ei sunt....barbati, nu vor sa stie cum sunt eu de fapt, cica stiu deja, sunt blonda.
- nu ai carnet? si cine o sa conduca cand beau?
si the best of them all, dupa una sau mai multe cafele, dupa caz, mai mult afirmatie decat inrebare: ESTI NEBUNA!?

Whatever, acum plec la cafea....cu C

Niciun comentariu: