De ce...pt ca

Pentru ca imi trec tot felul de lucruri prin cap si apoi descopar ca le-au gandit si altii inaintea mea, e clar ca nu o sa descopar roata ca sa pot scrie vreo carte.
Pentru ca nu mai vreau sa pastrez mailuri sau mesaje sau playlisturi sau sticlute de parfum goale care sa imi aduca aminte de momente.
Pentru ca e obositor sa-mi sun prietenii cand am ceva de povestit si la un moment dat sa ma plictisesc si sa reduc tot la 2 cuvinte
.....pentru ca poate nici ei n-au chef in momentul respectiv de povestiri :)
Si...si...si....pt ca e fun sa vad la altii, am vrut si eu (da, nici o urma de profunzime :))

Un comentariu:

Teadora spunea...

Profunzime??? Pls...iau si eu o pauza, pana dupa concediu.
"vreau unul singur"???? pastreaza-ti acest nume si sa vedem cat de profunda o sa te lase sa fii :)))