Latino lover

Cum sunt oare barbatii din Salsa? Pai eu credeam ca nici nu exista barbati acolo, dar o prietena a infirmat banuiala mea, se pare ca sunt barbati, dansatori excelenti. A iesit ea duminica la film cu unul dintre ei. Eu m-am bucurat, pt ca a fost foarte amuzant sa aud cum incepuse el sa se certe cu casiera in spaniola, el fiind totusi nascut si crescut in Romania. Certuri in spaniola, mesaje de amor in spaniola, ma rog.....
Sa citez: "Nu inteleg de ce insista cu spaniola. Faptul ca maica-sa a facut la un moment dat sex cu un chilian este un motiv suficient de a nu vorbi limba materna, adica romana?".
Mai amuzanta insa mi se pare urmatoarea replica, provenita dealtfel dintr-o reala temere: "Daca aud in timp ce facem sex vreun "ole", eu am terminat-o cu el"
:))))))))))))))))

Niciun comentariu: