Teadora, ntz, ntz, ntz

Nu stiu ce sa ma mai fac cu Teadora asta. Sta mereu cu capul in nori si nu ma asculta deloc. Eu ii zic "Teadora, da-te jos de acolo, acum, cand iti spun cu binisorul, pt ca daca mai tzopai mult pe norisorii aia, o sa cazi si o sa te lovesti...stii, ca in reclama cu puiul care nu mai zboara". Si ea nu ma asculta deloc. Zice sa o las in pace cu puiul meu cu tot, ca a mai cazut ea si alta data si nu a ramas cu nici un os rupt, doar cu amintiri frumoase dintre norisori si ca daca sta sa se gandesca mai bine, nici nu-si mai aduce aminte ca ar fi cazut vreodata. Eu, daca mai cade si de data asta, nu ma mai ocup de ea, atata am sa spun. O sa o las sa vada ca asfaltul e mai gri dupa ce ai cazut din nori decat daca ar fi ramas cumintica la sol.
Eeee.... mai imi trimite si mie cate o raza :) ca altfel.....

4 comentarii:

Alexandru spunea...

Chill

Faci ca in povestea cu drobul de sare.

Anonim spunea...

It's better to remember the heights and forget the falls than to admire the heights from far away...

Anonim spunea...

ce au norii?:)
e misto in nori!

Alexandru spunea...

Tea,

Sa adaugi asta cu heights la lista cu bridge crossing.