De ce sunt femeile isterice :)

Clubberul a fost suficient de dragutz incat sa isi aduca aminte o teorie foarte amuzanta:

Un barbat sufera de mai multe in crize in viata: una intre 20 si 30 de ani, urmatoarea intre 30 si 40, urmatoarea intre 40 si 50...si probabil mai urmau, dar n-am mai fost atenta :) il mai intreb cand o sa implinesc 50 de ani. In afara de crizele astea, mai sunt alte crize, din fericire de scurta durata: intre 20 si 25, intre 25 si 30, samd :)))) Sa nu uitam insa de crizele de la 30 de ani fix, 40 de ani fix si 50 de ani fix.

Si comentati la povestea cu nasul? :)

Un comentariu:

Alexandru spunea...

Tea,

Imi cer scuze. Am ca cam citit, mi-am amintit care era formularea corecta. Ti-am redat teoria putin eronat. Esenta insa e aceeasi. Forma corecta este:

Barbatii au cateva crize majore: criza de cand se apropie de 20 de ani, de cand se apropie de 30 de ani, de 40, 50, ... Totusi mai au cateva crize inermediare: cand se apropie de 25, 35, 45, 55 ... In rest ei sunt fiinte fara nici un fel de criza. Nu ca femeile care sunt crizate in functie de periada din intervalul de 28 de zile.

Nu ca ar fi vreo diferenta, intzelege publicul telespectator ce vrea poetul sa transmita. Dar, asa pentru corectitudinea actului de creatie artistica de mare profunzime metafizica transcedentala.