Tango&stuff

Doi prieteni discutau intr-o seara. Unul povestea de noua lui iubita...ca-i place, ca asa si pe dincolo si ca nu a venit cu noi in seara respectiva pt ca e la cursuri de dans. Celalalt prieten zice: "Aha...daca e la cursuri de dans inseamna ca e de mult timp singura"
Ha ha ha
Oare asa o fi?
Ar trebui sa fiu mai mult decat singura, mai mult decat overbored, mai mult decat 2overbored sa ma duc la cursuri de dans. Imi si inchipui dupa servici, singura, plictisita, obosita si sictirita cum imi iau sacosica la spinare si ma duc spre cursuri sa dansez. Sa fie muzica latino care sa-mi urle in cap si peste muzica sa-mi urle profesoara:
"Hai domnisoara blonda din spate, mai cu viata, asa...tine pasul, piciorul mai sus. ...maaaai sus. Un doi trei un doi trei, asa asa. Nu ai suficienta energie, vezi ca nu esti in linie cu colegele tale. Zambesteeee...nu suntem la inmormantare aici, ne prostdispui. Nu mai da ochii peste cap. Spatele drept, gatul arcuit pe spate. Ah! Ai cazut! Vezi daca nu esti atenta, ntz ntz ntz. Pauza. Aloooo, unde te duci, sa fumezi? Aici nu se fumeaza. Si acum sa repetam pasii de tango. Hai fetele, doua cate doua, stiu ca v-ati dori sa exersati acest dans sexy cu un barbat, dar ce sa facem, nu avem...barbatii nu vin la cursuri de dans, aici suntem doar noi, femeile singure. Ce faci domnisoara blonda? Plangi? De ce? Ai o viata minunata si fara barbati: uite, vii la cursuri de dans, socializezi, iti faci noi prietene. Aaaa...de la cazatura? Eh lasa, ca pana te mariti iti trece"

12 comentarii:

Anonim spunea...

Bitch, you are so funny! Mi te si inchipui tinandu-te de o bara la dansuri si topaind siktirita printre fel de fel de pasionate..

Anonim spunea...

rolling on the floor laughing =))

Teadora spunea...

O bara???? Cred ca incurci dansurile :)))

Alexandru spunea...

Penibil dar adevarat.

Va spun eu ca am fost tarat (impotriva vointzei mele) la astfel de cursruri de dans.

1st.
un pic de teorie
12345678 - sunt 8 pasi la tango. 3 sunt la vals. Da Tea?

2nd.
Sunt numai femei singure si nashpete.

3rd.
Daca vezi vreun barbat acolo sigur a fost tarat ca si mine.

4th.
Gandeste-te cum e sa dansezi cu toate nashpetele. Da... Urmeaza sa ti se intample asta, daca, serios vorbind, iti trece prin cap sa te duci. Nu sunt barbatzi, ergo femeile trebuie sa danseze intre ele. Si fac cu randu. Cand conduce una cand conduce alta.

5th.
Ce o fi manca-v-as in capul femeilor alea. Ori sunt pasionate de dans si au descoperita asta tarziu (noooot). Ori au o viatza de kkt si se gandesc... ce sa fac, ce sa fac, stiu... ma duc la dansuri. Ori vor sa intalneasca barbati (bine, in cazul asta nu stiu ce cauta la a doua sedinta). Ori vor sa faca miscare si n-au chef de fitness sau aerobic (nici asta nu e cazul ca toate se opreau la merdenele dupa sedinta de 45 de minute de dans).


Sa va zic eu cum aratau femeile de la o sala din asta de dans.

3 aveau peste 60 de ani
1 sau 2 = o Teo Trandafir (cand era ea multa) in devenire.
10-12 aveau peste 44 de ani si peste 68kg.
4-6 nu aveau inca drept de vot.
3 nu intra la vreuna din categoriile de mai sus, asta pentru ca nu intra la nici o categorie, nu aveau o personalitate, erau persoane din alea care pur si simplu nu exista, nu au o personalitate (exagerez, sunt pork, dar o fac intentionat ca sa va desenati un tablou cat mai apropiat de adevar).

Barbatii, si anume 3 la numar aveau 16,25 si 30-35 (nu stiu exact), aveau in permanenta varfurile pantofilor plin de praf de la atatea calcaturi. Un chin.

Daca vreti vreodata sa va pedepsiti prietenul cu adevarat si sa fiti sigure ca nu mai indrazneste sa dea cu ce poate el in fasole, luati-l la astfel de cursuri. Dupa vreo 3 sedinte veti ajunge sa il amenintzatzi doar si sigur coboara la parter dupa tzigari, iti trimie like 4 mailuri, 3 smsuri si te suna de 2 ori sa iti spuna ca ii e dor de tine, nu mai insista sa mergeti la mama soacra, nu mai vrea masina, insista sa spele el vasele, etc, etc, etc. That was a COSMOtip for COSMOgils.
Nu frate, ce lipsa sex, mancare, iti iau toate cardurile si imi iau numai pantofi de la Musette si devorez Zara, NU. TE DUC LA DANS, asta e cea mai crunta pedeapsa.

Mi-a placut la dansuri. Se vede, nu? Mai vreau! Mmmmm. La dansuri imi place.

NOOOOOOOOOOOOT

Alexandru spunea...

imi suna f.f. cunoscuta discutia asta: Unul povestea de noua lui iubita...ca-i place, ca asa si pe dincolo si ca nu a venit cu noi in seara respectiva pt ca e la cursuri de dans. Celalalt prieten zice: "Aha...daca e la cursuri de dans inseamna ca e de mult timp singura".

Was I a part of it sau mi-ai povestit de ea sau am luat-o razna complet?

Teadora spunea...

Alex, povestea ta de la cursurile de dans m-a intristat. Imi pare rau pt tine :)))))
Si da, tu esti "celalalt"

Alexandru spunea...

dar primul cine era
sa mor eu daca mai tzin minte

Alexandru spunea...

dar primul cine era
sa mor eu daca mai tzin minte

Teadora spunea...

Primul era un baiat plin de energie, care in vacante vrea sa viziteze tot tot tot in loc sa zaca pe plaja ca oamenii normali. Stii...baiatul din cauza caruia m-ati abandonat pe plaja pustie.

Teadora spunea...

aaaa...si inca ceva. I hate u for that si nu am sa va iert :)

Alexandru spunea...

Gata mah,

mi-am amintit. :))

pls hate me. tu stai cu ura in suflet si te va manca din interior pana cand nu vei mai ramane decat o coaja. restul va fi fost mancat de ura. treaba ta. eu zic sa o asculti pe madonna: let all the hurt inside you die. eu nu am vreo mustrare de constiinta.

Teadora spunea...

:))))
hi hi hi....o sa-mi pastrez silueta forever la cat va urascx4, ca toti ati fost de vina, pana si propriul meu frate. Dar pe el l-am iertat. Deci x3