Masa ca centru al universului

Cred ca stia Brancusi ce stia...
Pai da, ca nu era suficient sa ne nastem pe masa de operatie, pe masa de nasteri (fiecare cu norocul lui) si sa sfarsim din pacate tot pe o masa :)
Ne-a adunat masa asta in fel si chip.
De la eternul "cat e tacamul" de la nunta, care bineinteles se refera la a-ti plati masa, pana la masa data in cinstea mortului, altfel spus pomana (pe care ti-o platesc altii), masa este in special in zilele noastre, zbuciumate as spune, semn de statut social si material.
Cum ar fi in cazurile de mai jos:
"Ma, ala e smecher rau...are masa in Bamboo"
"Auzi, tu stii cine sunt eu? Eu am masa oriunde ma duc, fratele meu"
"Fata, asa ceva este inacceptabil, eu nu mai ies cu asta, nu ia masa niciodata. Da' ce ma crede proasta de ma pune sa stau la bar?"
"Hai in club." "Cu cine si unde?" "Bai, ce pui atatea intrebari, mergem cu unii care au rezervat masa, o sa ne distram"
Deci nici nu mai conteaza compania. Prieteni, neprieteni, distractivi, mofluzi...daca au masa o sa fie bine :)))) Si cand ai masa...ohoho, te trezesti brusc cu 10 prieteni mai mult decat era programat, ca deh...ai masa.
Pe langa asta, te poti distra atat de bine incat sa dansezi pe mese, te poti imbata atat de tare incat sa cazi sub masa. Daca te enerveaza cineva, ii poti demostra oricand ca-l bagi sub masa.
Aceasta "furie" a mesei ma face sa ma intreb cum de nu sunt blesteme si injuraturi care sa includa masa, cum ar fi:
"Sa n-ai parte de masa in Bamboo"
"Cand te-am luat de la ma'ta nici masa nu aveai, curvo"
Sau chiar manele. Un album cu numele "Cand m-am dat jos din copac pe masa am aterizat" care sa spuna:
"Am parale, am lovele,
Am masa, ies cu bipede
" (hmmm, cam complicat cuvatul biped pt o manea si subtil intreg contextul, ma gandesc serios sa aleg alta rima)
O domnisoara, sa-i spunem Anemona, s-a despartit de prietenul ei pt ca nu "evolua". O ducea mereu in Kristal fara masa, sa se inghesuie ea cu toti houserii aia pe ring acolo. Offf (da o las, ca e pustoaica)
"Pentru Armin Van Buuren (si ecoul...uren, uren, uren) fara numar..numar...numar de la cea mai mare masa..masa..asa..de la Ciobi...obi..obi". Ea asa si-ar fi dorit, sa stie dom'le lumea!
Ca sa schimbam registrul, putem oricand sa ne asezam la masa negocierilor, sa facem o masa rotunda sau sa spunem mandri ca masa de duminica este sfanta (asta pt ca ma seaca expresia). Stiu ca avem si icoane cu o masa...dar sa nu poti sa pleci duminica de acasa pt ca e masa sfanta?? Eu vreau sa fie martea zi de masa sfanta :)) ca atunci n-am eu alt program.

PS: ce o cauta Brancusi in postul asta?

6 comentarii:

Teadora spunea...

mai bine asa?

zambind,

teadora

Anonim spunea...

armin van *buuren*

Teadora spunea...

indeed. merci

Anonim spunea...

Misto postul asta. Ai mare dreptate. Ai putea sa introduci chiar si un grafic in care sa se observe cum creste importanta unei persoane in functie de regularitatea cu care are masa, de locurile unde isi permite sa aiba masa si de numarul de sticle baute la acea masa. Graficul ar putea fi modificat de inca cateva variabile: numarul de blonde la masa, cu parul intins sau nu, de valoarea bacsisului lasat in bani cash sau bonuri de intrare sau de marca posetelor domnisoarelor de la masa. Despre marca masinilor detinute si importanta acestora in viata cotidiana, intr-un post urmator, presupun..

Teadora spunea...

Ioneasco, despre blonde stiu, despre masini habar n-am. Poate scriu un post despre cum impart eu masinile in categoriile: mici, mari, negre, albastre, etc :))))

Anonim spunea...

Tea,

Imparte-le mai simlpu: masini care imi plac si masini care nu imi plac.