Ce se intampla in capul meu, fara stirea mea? Retoric

Ma juta sa gandesc mult, sau ma incurca? Daca ma gandesc cum sa rezolv o chestie job-related, in timpul orelor de program de preferat, e de bine. Daca ma gandesc ce cadou sa-i iau fratelui meu de ziua lui, same. Solutii pt probleme, raspunsuri care ajuta, la intrebari de care e nevoie…iarasi bine. Dar cel mai des se intampla asa:
Nu pot sa dorm noaptea certandu-ma in capul meu chinuit de ganduri cu nu stiu cine care mi-a zis nu stiu ce. Ar fi mult mai bine pt mine sa dorm, sa ma trezesc dimineata linistita si frumoasa de la atata odihna. Dar nu….eu ma cert in cap cu omul ala, imi dau replica singura, ii pun si lui/ei replici in gura, ma trezec, fumez, ma mai uit putin la televizor sa-mi treaca dracii (provocati de mine exclusiv…ca nu e nimeni cu mine in camera :) ).
Imi inchipui cum o sa fie cand ajung in locul x. Cand ajung in locul x nu e asa cum imi inchipuiam. Sunt dezamagita…am asteptat atat si ia uite cu ce ma aleg!
Ma gandesc ca o sa sustin o prezentare de nota 10, o sa am parte de aplauze si lauri. Tin prezentarea. Mi se fac sugestii cum sa o imbunatatesc. Whaaat? Dupa ce m-am chinuit atat, voi, nerecunoscatorilor, spuneti ca se poate mai bine? Mai bine decat am facut-o EU? Incep iar sa ma gandesc: daca ar fi fost ala sau aia in locul meu, ar fi fost asa si pe dincolo.
Ce ar fi fost daca m-as fi nascut intr-o familie bogata? As fi avut aia si aia, si acum nu am ….ma intristez, off ce viata nedreapta. Dar daca as fi avut aia si aia, nu as mai fi avut ailalta. Dar daca as fi fost geniu si as fi gasit leacul pt cancer? Cate vieti as fi salvat, dar nu sunt geniu, sunt mediocra. Sunt mediocra? De ce sunt mediocra? Asa m-am nascut sau nu fac eforturi sa evoluez? Ce fac cu timpul meu? Ma uit in oglinda si ies la terase in loc sa fac ceva sa evoluez!!! Hmm, ce chestie sa fii fotomodel de renume international. Chiar daca sunt mediocre dpdv al inteligentei, exceleaza macar intr-un domeniu. E…cacat, lasa ca e bine cum sunt, ar trebui sa fiu fericita. Ia sa bag o tigara. O sa fac cancer daca mai fumez in stilul asta, ia sa ma las. Nu am chef acum sa ma las, cand o sa fiu insarcinata nu o sa mai fumez. Eu, insarcinata? S-o vad si p’asta. Da chiar, am 28 de ani…ce fac eu cu viata mea? Poate ar trebui sa fac si eu copii, sa ma marit? Cu cine? Clar…gandesc in clisee, nu sunt profunda deloc. Ce inseamna sa fii profunda? Eu cred ca sunt. Ceilalti isi dau seama? Daca nu isi dau seama, mai are rost? Isi dau ceilalti seama de ceva? Ia uite ce somn imi e si nu pot sa adorm. Stai sa numar pana la 50, sa-mi dispara gandurile din cap: 1, 2, 3…10….ce prostie cu numaratul asta, trebuie sa fiu chiar idioata sa fac chestia asta. Omg…..o iau razna, imi trebuie mai multe preocupari, un hobby. Da chiar? Ce hobby-uri am? Nu am hobby-uri? Cum e posibil sa n-am hobby-uri, toata lumea are. Ups, am uitat ca trebuie sa numar 12, 13, 14. Ce o fi la TV? Da mai bine sa o sun pe G, mai stam de vorba, poate nu o dormi. Sa o sun? E cam tarziu. Si fata asta…m-a enervat azi. Auzi, sa imi spuna ea mie ca asa…nu-i asa, greseste. Sa nu uit maine sa-i spun ca greseste si ca m-a enervat.
Waw….i’m totally fucked up :) Si ce?

Un comentariu:

Teadora spunea...

nu m-ai enervat recent :)